حجم دارایی ها و سپرده های بانک ملی ایران افزایش یافت

گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام بانک ملی ایران به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  فرآیند تهیه صورت های مالی بانک ملی ایران از تاریخ 29/12/90 شروع و در تاریخ 10/2/91 نهایی و پس از امضای اعضای محترم هیأت برای انجام مراحل حسابرسی به سازمان حسابرسی ارسال گردید.

هم زمان نیز عملیات مربوط به تهیه اطلاعات از شرکت های زیرگروه نیز انجام و پس از برگزاری مجامع این شرکت ها در پایان تیرماه، صورت های مالی تلفیقی تهیه گردید.

از نکات حائز اهمیت اقلام ترازنامه ای سال مالی 1390 افزایش 14 درصد حجم دارایی های بانک، 24 درصد سپرده های سرمایه گذاری مدت دار و کاهش 35 درصد میزان بدهی به بانک مرکزی ج.ا.ا می باشد. در صورت سود و زیان نیز می توان به افزایش 7 درصدی درآمدهای غیرمشاع اشاره کرد.

شایان ذکر است با توجه به حجم اقلام دارایی و بدهی، گستردگی فعالیت ها و خدمات ارائه شده توسط بانک ملی ایران به جهت برخورداری زمان لازم برای بررسی، وزارت امور اقتصادی و دارایی تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران را در دهه پایانی شهریور ماه تعیین نموده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  3