مهر تایید وزارت علوم بر مدارک‌ موسسه عالی بانکداری ایران

با حضور رییس کل بانک مرکزی صورت گرفت:

مراسم اعلان تایید مدارک دوره های آتی کارشناسی و کارشناسی ارشد موسسه عالی بانکداری ایران با حضور رییس کل ، معاون مالی و اداری بانک مرکزی، رییس موسسه عالی بانکداری‌ایران،تعدادی از اساتید و جمع کثیری از دانشجویان و دانش‌آموختگان روز سه شنبه مورخ 28/9/91 در سالن اجتماعات موسسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی بهمنی رییس کل بانک مرکزی در این مراسم، ضمن اشاره به زحمات فراوان رییس موسسه عالی بانکداری برای اخذ این مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و تشکر از ایشان اظهار داشت : دوره‌هایی که در این موسسه برگزار می شود از گذشته تاکنون دارای از کیفیت بالای علمی و آموزشی برخوردار بوده و همین امر موجب شده است تا وزارت علوم نیز با درخواست برگزاری دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد با مجوز آن وزارتخانه موافقت نماید .

   رییس کل بانک مرکزی ضمن اشاره به سابقه 50 ساله این موسسه در امر آموزش اظهارداشت : این سابقه زیاد به همراه حضور اساتید بزرگ و مجربی که در آن به تدریس مشغولند ، موجب تقویت روزافزون پایه های علمی موسسه عالی بانکداری شده است .

رییس کل بانک مرکزی در ادامه افزود: پس از اعلام این مطلب به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری که از 12 نفر شرکت کننده آزمون حذف معادل لیسانس موسسه عالی بانکداری برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری ، 11 نفر آنها در امتحان مذکور قبول شده اند ، وزیر علوم نیز بر کیفیت آموزش در این موسسه تاکید نمود و پیشنهاد عضویت در هیات امنای موسسه را نیز پذیرفتند .

بهمنی همچنین با اعلام این موضوع که از این پس ، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد موسسه عالی بانکداری از طریق کنکور سراسری انجام می شود ، اظهار امیدواری کرد: درصددیم‌ تا در آینده نزدیک، مجوز برگزاری دوره های دکتری در موسسه را نیز از وزارت علوم ، تحفیفات و فناوری اخذ نماییم .

   رییس کل بانک مرکزی با اشاره به ظرفیت بالای علمی دانشجویان این موسسه افزود : در همین جا از معاون مالی و اداری بانک مرکزی می خواهیم تا اقدامات لازم برای اعزام فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد این موسسه جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری به خارج از کشور را مهیا نمایند .
   ایشان درخصوص دانش‌آموختگان موسسه  که در مقاطع مختلف تحصیلی در این موسسه تحصیل نموده‌اند و عزیزانی که تازه به جمع دانشجویان این موسسه پیوسته اند، گفت : این دانشجویان نیز مطمئن باشند ، مذاکراتی برای این‌که آنها نیز مشمول این تایید شوند، انجام خواهد گرفت .

   در خاتمه این مراسم ، الله داد رییس موسسه عالی بانکداری با تشکر از معاون مالی و اداری بانک مرکزی خبر انجام مراحل خرید زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع برای تاسیس دانشکده بانک را اعلام نمود و از شرکت تمام حاضرین در این مراسم قدردانی کرد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. افشین پورموسی می گوید

    زمان ثبت نام ازمون 92 کارشناسی ارشد موسسه عالی بانکداری

  2. محمود می گوید

    آیا دانش آموختگان قبلی این موسسه که در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده اند، حق شرکت در آزمون نیمه متمرکز دکتری که توسط سازمان سنجش دارند؟ و در صورت قبولی دانشگاه ها مدارک آنها را قبول می نمایند؟

  3. ابراهیم خوشقدم می گوید

    تورا به خدا تکلیف مدارک لیسانس و فوق لیسانسی را که تاکنون صادر کرده اید و با مشقت فراوان اخذ نموده ایم را نیز به دانشگاه ها و خصوصا دانشگاه آزاد اعلام کنید تا سرگزدان نشویم.
    شمارا به امام زمان عج قسم که مارا بلاتکلیف نگذارید. از طرفی دولت امتحان جامع را حذف کرده و از طرفی دانشگاه ها خصوصا آزاد می گوید باید امتحان جامع را بدهید.

  4. قارونی می گوید

    نمیدانم چگونه ادامه تحصیل بامدرک معادل لیسانس ممکنه لطفاراهنمایی فرماییدممنون میشویم

ارسال یک پاسخ

5  +  1  =