ویژگی های رئیس جمهور مطلوب از دیدگاه رهبری

رهبر انقلاب در دیدار امروز شنبه جمعی از کارگران با ایشان در حسینیه امام خمینی تهران با اشاره به بحث حماسه اقتصادی گفتند: ملت و مسئولان اول باید ضعفها را بشناسند و بعد آنها را برطرف کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، ایشان اضافه کردند:  در همه برنامه ریزی ها باید زندگی و معیشت طبقات ضعیف مورد توجه قرار گیرد. از همه مردم ایران درخواست میکنم بروید به سمت مصرف تولیدات داخلی.

رهبرانقلاب افزوند: ساز و کار انتخابات در ایران بسیار مستحکم است. اعتراضاتی که در گوشه و کنار می شود واقعا بی جاست. تشخیص شورای نگهبان، تشخیص انسانهای عادل و بصیر نسبت به صلاحیت هاست.
       

آیت الله خامنه ای "دارا بودن روحیه مقاوم، برخورداری از تدبیر، روزمره فکر نکردن در مسائل اقتصادی، توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی، تکیه کردن بر نظرات کارشناسی، تهذیب اخلاقی و نپرداختن به حواشی" را از جمله خصوصیات رییس جمهور مطلوب ذکر کردند.
        
رهبرانقلاب  اضافه کردند: نمونه باارزش حماسه سیاسی، انتخابات است که در وقت مقرر انجام خواهد گرفت. کسانی که داوطلب می شوند در محاسبات خود اشتباه نکنند و بدانند که عرصه مدیریت اجرایی کشور یعنی چه.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  4