تصمیم یکی از اعضای ۱+۲ برای کناره گیری از کاندیداتوری

به هر تقدیر اسفندیار دولت نامزدی خود را برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده است و طبیعتا در حال سازماندهی فعالیتهای تبلیغاتی خود است. هرچند گفته شده است که مشایی ستاد رسمی ندارد و هرچه وجود دارد به صورت خودجوش از طرف حامیان وی است ولی از دو روز پیش اخباری در برخی رسانه ها منتشر شده است که جلوی این نقل قولها علامت سوال می‌گذارد.

خبرگزاری  آریا- ائتلاف 1+ 2باسازوکاری که تعریف شده است به کار خود ادامه نمی دهد.

روح الله عباسپور عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:حضور آقای هاشمی در عرصه انتخابات جریانات اصولگرایی را به هم نزدیک کرده است.

وی افزود:با توجه به شرایط جدیدی که در جامعه به وجود آمده درباره برنامه اصولگرایان دو احتمال وجود دارد اول اینکه بسیاری از کاندیداهای این طیف از کاندیداتوری انصراف می دهند و یا اینکه بعد از تایید صلاحیت 3الی 4کاندیدا از سوی شورای نگهبان ،رقابت میان افراد به دور دوم کشیده شود که البته بنده معتقدم در مرحله دوم اصولگرایان به یک وحدت رویه خواهند رسید .

این نماینده مجلس درباره خروجی ائتلاف 1+2گفت:بنده یقین می دانم از اعضای سه نفره این ائتلاف یک نفر خود را از رقابت کنار بکشد.

وی تاکید کرد:این ائتلاف با سازوکاری که تعریف شده است به کار خود ادامه نمی دهد اما می دانم که یکی از این سه نفر از ائتلاف کناره گیری می کند و نمی ماند.

عباسپور اظهار داشت: فردی که از این ائتلاف کناره گیری می کند به دلیل بزرگواری که دارد به سرنوشت اصولگرایی بیشتر فکر می کند تا به سرنوشت خودش .بنابراین انتظار داریم که ایشان با خروج خود از این ائتلاف سایرین را به وحدت هدایت کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  5