ارایه خدمات بین المللی انتقال پول در سومین کشور کوچک اروپایی

مانی گرام به لیختن اشتاین رسید

شرکت مانی گرام (MoneyGram) با همکاری شرکت والورا (Valora) خدمات بین المللی انتقال پول را به لیختن اشتاین، سومین کشور کوچک اروپایی توسعه داد.

به گزارش شرکت ملی انفورماتیک به نقل از پایگاه Banking Business Review، بر این اساس اکنون شبکه مانی گرام 198 کشور را در سراسر جهان پوشش می دهد.

والورا بزرگترین اپراتور بانکی سوئیس، در سال 2010 به عضویت شبکه مانی گرام درآمد.

سرویس اولیه مانی گرام در لیختن اشتاین، مشتری ها را قادر می سازد که از شهر شان (Schaan) بزرگترین شهر این کشور، به دوستان و آشنایان خود پول حواله کنند.

مانی گرام قصد دارد در اواخر سال جاری، مکان های بیشتر و گزینه های دیگری را به این سرویس اضافه نماید که از آن  جمله می توان به امکان دریافت وجوه ارسالی از نقاط مختلف جهان اشاره کرد.

مایکل شوتز (Michael Schuetze) مدیر منطقه ای مانی گرام گفت: 36 هزار شهروند لیختن اشتاین با استفاده از این گزینه های جدید می توانند به شیوه ای بهتر پول به اقصی نقاط جهان حواله کنند.

وی گفت ما برای گسترش خدمات مانی گرام در لیختن اشتاین از بخش خرده فروشی شرکت والورا، شبکه خدمات بانکی و دیگر فعالان این عرصه که در این منطقه فعالیت زیادی دارند، استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است مانی گرام یک شرک مطرح بین المللی در زمینه ارائه خدمات حواله پول است که با دارا بودن 310 هزار عامل، در 198 نقطه جهان سرویس دهی می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  12