خسارت ۷ میلیارد تومانی باران در خاش

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار خاش از خسارت هفت میلیارد تومانی باران در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایسنا، منصور بیجار افزود: بارش‌های شدید و سیل آسا در شهرستان خاش که از اواخر هفته گذشته در نقاط مختلف این شهرستان مشاهده شده سبب ایجاد خسارت به بخش‌های کشاورزی، منازل مسکونی، تاسیسات شهری و غیره شده است.

وی اظهار کرد: شدت بارش‌ها به حدی زیاد بوده که ساکنان نقاط مختلف این شهرستان آن را بی سابقه عنوان کرده‌اند.

وی گفت: در پی نزول رحمت‌های الهی در این موقع از سال تمام سدهای خاکی و بند سارها پر آب شده و به امید خداوند تا مدتها مشکلات کشاورزان و دامداران مرتفع خواهد شد.

وی بیان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان خاش از اواخر هفته گذشته تا کنون در وضعیت آماده باش قرار دارد و هم اکنون نیز اکیپ‌های برآورد خسارت در نقاط مختلف شهرستان حضور دارند.

وی گفت: در حال حاضر بسیاری از روستاهای ما در حوزه‌های دشت آنجوان کارواندر، گوهر کوه، نوک آباد، خاش و پشتکوه گرفتار سیل بوده و ساکنان آنها نیازمند کمک و امداد رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون هیچ موردی از تلفات جانی گزارش نشده است، گفت: تنها عصر روز گذشته- دوشنبه- فردی با هویت سعید شهنوازی از ساکنان محله ولی آباد شهرستان خاش در داخل رودخانه پر آب کوه پنج انگشت گرفتار می‌شود که پس از طی مسافت بیش از دو کیلومتری با کمک نیروهای مردمی از داخل آب به بیرون کشیده شده است و تا کنون گزارش شده که حال عمومی وی رو به بهبودی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  −  77  =