علی کریمی دوباره مواضعش علیه دایی را تکرار کرد/ منتظر مصاحبه بعدی ام باشید!

علی کریمی می گویداینکه گفته اند حرفی علیه دایی نزده و او را متهم نکرده است را تکذیب کرد و می گوید آن حرف ها را درباره سرمربی پرسپولیس زده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته علی دایی مصاحبه ای تند علیه علی کریمی انجام داد.

دلیل این مصاحبه هم حرف هایی بود که به نقل از علی کریمی منتشر شده بود. کریمی بعد از گلی که در اصفهان زد در مصاحبه ای اختصاصی با یکی از روزنامه های ورزشی ، گفت به دهنوی دستور داده بودند که مرا بزنند. او این بار انگشت اتهامش را به جای رویانیان به سوی علی دایی گرفته بود تا بعد از بازی پرسپولیس و مس کرمان ، دایی هم بگوید روی حرف های بازیکنی که هی خداحافظی می کند و بعد دوباره بر می گردد نمی شود حساب باز کرد.

در یکی از برنامه های تلویزیون هم باز قول کریمی این طور نقل شده بود که اصلا اصل مصاحبه با روزنامه ورزشی را انجام نداده است اما کریمی در پیام تبریک عید فطرش برای هواداران خود که با سامانه پیامکی اش فرستاده بود ، درباره این ماجرا برای شان نوشت: هیچ مصاحبه ای با شبکه های تلویزیونی نکردم و مصاحبه آخر من در روزنامه گل مورد تاییدم است. منتظر مصاحبه بعدی من بعد از تعطیلات باشید!»

او از حالا برای پرسپولیسی ها آماده باش اعلام کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. علی بهرامی می گوید

    من و خیلی از دوستام عاشق کریمی بودیم ولی تجدید نظر کردیم
    این اقا همیشه برا پرسپولیس حاشیه داشته و هیچ وقت تیم باهاش نتیجه نگرفته
    با کدوم مربی تا حالا مشکل نداشتی
    اون از پارسال که کلی یحیی و تیم رو اذیت کردی اینم امسال که باز حاشیه درست میکنی

ارسال یک پاسخ

94  −  86  =