حاشیه های جالب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

در پایان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سایپا شرایط به گونه‌ای بود که بازیکنان پرسپولیس پس از پایان مسابقه مستقیم به اتوبوس می‌رفتند و نمی‌توانستند خبرنگاران با آنها صحبت کنند. مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به حراست ورزشگاه اعلام کرد به خبرنگاران بگویند بازیکنان پرسپولیس مصاحبه نمی‌کنند که پس از انجام این صحبت از سوی مسئولان حراست خبرنگاران با آنها دچار بحث و جدل شدند.سرویس ورزشی «فردا»- هفت چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری 8 مسابقه پیگیری شد تا چهره مدعیان قهرمانی رفته رفته مشخص شود. البته هر چند که از حالا زود است که درباره قهرمانی صحبت شود اما روند بازی تیم های لیگ برتری نشان می دهد که کدام تیم ها به امید کسب عنوان قهرمانی راهی این رقابت ها شده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رقابت های هفته چهارم لیگ با حاشیه های عجیب و غریبی همراه بود اما رفتار تماشاگران تیم ها تحت تاثیر جریمه های اخیر کمیته انضباطی قرار گرفت و در هیچ ورزشگاهی بی احترامی به داور یا فحاشی علیه قاضی میدان وجود نداشت. در این هفته همچنین خبرنگاران سوژه اصلی بودند و بیشترین کم لطفی ها نسبت به خبرنگاران در این هفته از رقابت ها صورت گرفت. این درحالی است که 17 مرداد ماه، روز خبرنگار بود.

بحث و جدل خبرنگاران با ماموران حراست
 
در پایان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سایپا شرایط بد میکسد زون به گونه‌ای بود که بازیکنان پرسپولیس پس از پایان مسابقه مستقیم به اتوبوس می‌رفتند و نمی‌توانستند خبرنگاران با آنها صحبت کنند. مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به حراست ورزشگاه اعلام کرد به خبرنگاران بگویند بازیکنان پرسپولیس مصاحبه نمی‌کنند که پس از انجام این صحبت از سوی مسئولان حراست خبرنگاران با آنها دچار بحث و جدل شدند و می‌گفتند این موضوع ارتباطی به آنها ندارد. برخورد مأموران حراست عجیب بود و خبرنگاران نسبت به آن واکنش نشان دادند. ورود و خروج خبرنگاران و ماشین‌های آنها نیز به صورت سلیقه‌ای به داخل ورزشگاه کنترل می‌شد. به این معنا که برخی از خبرنگاران اجازه ورود ماشین‌های خود را پیدا کرده و برخی دیگر نتوانستند این کار را انجام دهند. جالب اینکه در پاسخ هم مأموران علت اصلی این امر را دستور فرماندار اعلام کردند.
 
خوشحالی بعد از گل به سبکی عجیب
 
بعد از گل تیم سایپا به پرسپولیس یکی از اعضای تدارکات سایپا که در جایگاه خبرنگاران حضور داشت بر روی میز پرید و میز خبرنگاران را شکست. این اقدام وی در شرایطی صورت گرفت و حضور این عضو تدارکات در جایگاه خبرنگاران نیز جای سوال داشت. ضمن اینکه در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه انقلاب کرج، انواع و اقسام پرندگان از گنجشک تا کلاغ دیده می‌شدند.
 
تماشای فوتبال از پشت بام
 
دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس در حالی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد که برخی از تماشاگران این دیدار به صورت ویژه و بدون خریدن بلیت از روی پشت‌بام‌های اطراف مسابقه را تماشا می‌کردند. نکته قابل توجه اینکه در بین این تماشاگران چند طرفدار زن هم دیده می‌شد.
 
تشویق بازیکن حریف توسط سپاهانی ها
 
تشویق‌های مهدی کریمیان هافبک تراکتورسازی که سابقه بازی در ترکیب سپاهان را دارد و به دلیل تصادف در بیمارستان بستری بود از نکات جالب مسابقه دو تیم سپاهان و تراکتورسازی به شمار می رفت. همچنین بنری سبز رنگ با تصویر مهدی کریمیان در جایگاه هواداران سپاهان نصب شده بود که در این میان برای کریمیان آرزوی سلامتی شده بود.
 
شیطنت به سبک توپ جمع کن ها
 
تأخیر توپ‌جمع‌کن‌های دیدار ملوان و استقلال خوزستان در تحویل توپ به بازیکنان استقلال موجب ناراحتی بازیکنان این تیم در طول مسابقه شد. توپ‌جمع‌کن‌های این دیدار با توجه به اینکه تیم میزبان (ملوان) از حریفش پیش بود هنگام به اوت رفتن توپ، با تأخیر توپ را در اختیار بازیکنان استقلال قرار می‌دادند که این موضوع موجب ناراحتی بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم شده بود.
 
بازیکن خارجی استقلال گم شد
 
گوران لاوره بازیکن صربستانی تیم فوتبال استقلال که برای اولین بار در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود،دچار سردرگمی شد. استقلال در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد صبای قم را یک بر صفر شکست دهد. در پایان این مسابقه گوران لاوره بازیکن صربستانی استقلال که برای اولین بار در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود مسیر رسیدن به اتوبوس را نمی دانست و پس از کمک مأموران نیروی انتظامی موفق شد خود را به هم‌تیمی‌هایش برساند.
 
تشویق بازیکن و سرمربی حریف توسط استقلالی ها
 
هواداران استقلال پیش از شروع مسابقه محمد مایلی‌کهن را تشویق کردند. رضا عنایتی مهاجم سابق استقلال که اکنون عضو تیم صباست از سوی هواداران استقلال با شعار رضای آقای گل تشویق شد. هواداران استقلال همچنین مهدی رحمتی را تشویق کردند و شعار می‌دادند تیم ملی بی‌سید نمی‌خواهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  4  =