جنب و جوش جدید آقازاده ها برای دخالت در انتصاب های ورزشی

شاید از دید بسیاری از اهالی سیاست، ورزش در بین مسائل موجود در جامعه ما جزو کم اهمیت ترین موضوعات اجتماعی قرار داشته باشد و این در حالی است که بارها و بارها مشاهده شده که ورزش هایی چون فوتبال، والیبال و یا کشتی با کسب موفقیت در رده های بین المللی، موجبات ایجاد شور و نشاطی وصف ناشدنی در جامعه را ایجاد کرده اند که برای تکرار این فضای شاد در بین مردم یک کشور، میلیاردها تومان هزینه صرف شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از فردا نیوز این در حالی است که امروز ورزش ایران با پیشرفت هایی که در حوزه های مختلف داشته، توانسته این نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کند و در مقابل، دولت نیز باید خود را موظف بداند که در انتخاب وزیر ورزش و جوانان همان دقتی را داشته باشد که برای یک وزیر سیاسی یا اقتصادی به خرج می دهد. به همین ترتیب وزیر انتخاب شده نیز موظف است در انتخاب افراد و معاونان خود، بهترین ها را برگزیده و در وزارتخانه مربوطه جای دهد.

در این بین بعد از آنکه مسعود سلطانی فر از سوی دولت به عنوان وزیر ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد و با عدم رای اعتماد نمایندگان روبرو شد، صالحی امیری به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب شد و شنیده می شود احتمالا طی روزهای آینده به مجلس برای گرفتن رای اعتماد معرفی شود.  
 
طی روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر تلاش گسترده آقازاده ها و فرزندان یکی از شخصیت های مشهور کشور برای تحمیل برخی چهره های ورزشی به سرپرست وزارتخانه ورزش و جوانان شنیده می شود. این در شرایطی است که قانون دست وزیر را برای انتخاب معاونان به سلیقه شخصی خود باز گذاشته و این فشارها و تحمیل کردن افراد مختلف سبب می شود تا همچون دوره گذشته، وزیر ورزش با چالش هایی در زمینه معاونان خود روبرو شد.  
 
در این باره شنیده می شود که آقایان داورزنی و فائقی به همراه خانم طاهریان برای کسب معاونت های مختلف وزارت ورزش و جوانان به صورت تحمیلی به وزیر ورزش و جوانان معرفی شده اند و صالحی امیری نیز در حال بررسی این گزینه های می باشد.  
 
بنابراین به وزیر ورزش و جوانان توصیه می شود که با توجه به اهمیت ورزش و جوانان در کشور ما و اثرگذاری آن بر تک تک افراد جامعه، نیروهایی را به عنوان معاونان خود در این وزارتخانه معرفی کند که هماهنگی کامل را با شخص وزیر داشته و بر اساس صلاحیت برای این مناصب انتخاب شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5