اتهام پرسپولیسی‌ها به مربی استقلالی تیم‌ملی!

تا آنجایی که حافظه ما یاری می‌‌‌کند، یاد نداریم که اعلام اسامی تیم‌‌ملی حالا در هر رده‌ای که می‌‌خواهد باشد بدون حاشیه و هیاهو به مرحله اجرا برسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شهرخبر، تا آنجایی که حافظه ما یاری می‌‌‌کند، یاد نداریم که اعلام اسامی تیم‌‌ملی حالا در هر رده‌ای که می‌‌خواهد باشد بدون حاشیه و هیاهو به مرحله اجرا برسد. فرآیندی که حداقل در فوتبال ما بدل به یک قانون شده و به نوعی برای مدیران و مربیان ما لازم‌الاجراست! دعوت علیرضا منصوریان سرمربی تیم زیر 22 سال ایران از 24 بازیکن برای حضور در اردوی این تیم با واکنش‌هایی همراه بوده است.

اقدام منصوریان در آستانه داربی پایتخت باعث شده تا مسئولان پرسپولیس جبهه‌گیری سفت و سختی مقابل سرمربی این تیم داشته باشند. حتما می‌‌دانید که لغو اردوی تیم ملی بزرگسالان سبب شد تا برنامه‌های لیگ‌برتر بدون هیچ تغییری به روال معمول خود ادامه یابد. اتفاقی که به نظر این بار به ضرر باشگاه‌هایی از جمله پرسپولیس شده که سهمیه بیشتری در نفرات دعوت شده به تیم زیر 22سال دارند.

در واقع مصادف شدن اردوی تیم زیر 22 سال که از 11 الی 18 شهریور برگزار می‌‌شود با دیدار هفته هشتم پرسپولیس و استقلال اعتراض شدید سرخپوشان را به همراه داشته در حالی‌که پیش از این قرار بود رقابت‌های لیگ به دلیل اردوی تیم‌ملی در پرتغال تعطیل شود، اما لغو این اردو حالا پس لرزه‌های نسبتا شدیدی را نیز به دنبال داشته است. پرسپولیسی‌ها که در فصل جاری روی بازیکنان جوان خود حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، حالا با اعلام کادر فنی تیم زیر 22 سال باید در آستانه داربی پیام صادقیان، امید عالیشاه، محمدرضا خانزاده و میلاد غریبی را در اختیار این تیم قرار دهند.

اتفاقی که باعث شده تا سرخپوشان آن را به پیشنیه سرمربی تیم زیر 22 سال ربط بدهند و عنوان کنند که برنامه‌ریزی این تیم در راستای تخریب پرسپولیس برای بازی با استقلال بوده است. از این رو شنیده می‌‌شود که مسئولان پرسپولیس قصد دارند از بازیکنان دعوت شده خود به اردوی زیر 22 سال جلوگیری کرده تا از آنها در دیدار برابر استقلال بهره ببرند. صادقیان و عالیشاه که در هفته های اخیر از جمله پدیده‌های این فصل پرسپولیس به شمار می‌‌روند قطعا از بخت بالایی برای بازی با استقلال برخوردار هستند.
منبع: نود

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  8  =  1