شرایط روحی استقلال مناسب نیست

مدافع سابق تیم ملی و استقلال که سابقه بازی در بوندس‌لیگا را هم یدک می‌ کشید پس از پیوستن به تیم شهرداری تبریز و خرید درصدی از امتیاز این تیم انتظار دارد این تیم را احیا کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،پاشازاده در مورد شرایط تیم ملی و استقلال حرف‌های جالبی می‌زند. مصاحبه مهدی پاشازاده با گل را بخوانید.

چه خبر از تیم جدیدتان شهرداری تبریز؟

ما پس از مذاکراتی که داشتیم با مسوولان این تیم به توافق رسیدیم و هدفمان احیای شهرداری تبریز و کشف استعدادهای بومی و بومی‌سازی در تبریز است. امیدوارم بتوانیم در این راه موفق باشیم و بتوانیم با تلاش و همدلی به لیگ یک صعود کنیم.

به نظرت با شهرداری صعود می‌کنید؟

ما مشکلات زیادی داریم، خیلی دیر شروع کردیم به شخصه دوست دارم در هر بازی برنده باشیم اما باید منطقی و واقع‌گرا باشیم، 60درصد بازیکنان ما زیر 23 سال است که امیدوارم با این جوان‌ها موفق شویم. تنها انتظار از مسوولاین امکانات است تا بتوانیم این تیم را به سر منزل مقصود برسانیم.

به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش و لژیونر نظرت در مورد اوضاع تیم ملی و استفاده نکردن از فیفادی چیست؟

به نظر من آوردن کی‌روش تصمیم خوبی بود اما باید اوضاع و شرایط را برای فعالیتش مساعد کنیم. این شرایطی که الان وجود دارد مثل اینکه است که ماشین بنز را سوار شویم اما پولی برای خریدن بنزینش نداشته باشیم. به نظر من نمی‌توان از کی‌روش ایراد گرفت و در این زمینه حق با اوست ما هم اگر انتقادی هم بخواهیم بکنیم دیگر نمی‌توانیم به خاطر اینکه شرایطی را برایش فراهم نکرده‌ایم. به نظر من ما بایدفکری به حال این قضیه بکنیم تا بتوانیم از روزهای فیفادی استفاده کنیم و با انجام بازی‌های خوب دوستانه بتوانیم در جام جهانی قدرتمند و با افتخار ظاهر شویم.

راستی زمان شما هم دربی‌ها بی‌کیفیت بود؟

خدا را شکر زمان ما بازی‌های انجام شده خیلی هیجانی و باکیفیت خوبی بود. الان فوتبالیست‌ها، فوتبال بازی نمی‌کنند و بیشتر تئاتر بازی می‌کنند و علتش آن است که ما آن زمان با جان و دل بازی می‌کردیم و حقمان را می‌گرفتیم و به خاطر لذت فوتبال بازی می‌کردیم نه چیز دیگر در زمان نقل و انتقالات همه مارادونا هستند اما در طول بازی‌ها فوتبالیستی دیده نمی‌شود که بخواهد بازی را جذاب کند. اگر هم جذابیت است برمی‌گردد به فوتبالیست‌های قدیمی مثل علی کریمی یا فرهاد مجیدی و یا بازیکنانی مثل رضا عنایتی و ….

استقلال در آسیا بازی دارد فکر می‌کنی بتواند موفق شود؟

استقلال توانایی‌اش را دارد که بتواند به موفقیت برسد. از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می‌برد اما از لحاظ روحی روانی شرایط مناسبی ندارند، کاش بیشتر از این تیم حمایت می‌شد چرا که استقلال الان در شرایط حساسی است. به هر حال امیدوارم استقلال بتواند با شکست تیم تایلندی به مرحله بعد جام باشگاه‌های آسیا صعود کند.

در مورد اختلاف قلعه‌نویی و فردوسی‌پور درباره برنامه نود حق را به چه کسی می‌دهی؟

به نظر من اصل برنامه نود چیز خوبی است چرا که مشکلات فوتبال را بیان می‌کند اما یکسری نقص‌هایی دارد که فکر کنم اگر نوعش تغییر کند بهتر می‌شود. برنامه نود کمی سلیقه‌ای اداره می‌شود.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −    =  61