لاریجانی و ناطق نوری رقیب هم نمی شوند

مشاور پارلمانی آیت الله هاشمی می گوید:با شناختی که بنده از روحیات آقای ناطق نوری دارم ایشان برای انتخابات مجلس کاندیدا نخواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،آریا نوشت: قدرت الله علیخانی ،مشاور پارلمانی آیت الله هاشمی رفسنجانی  در پاسخ به سوالی که درباره طرح موضوع کاندیداتوری ناطق نوری در انتخابات مجلس دهم و رقابت میان وی و دکتر علی لاریجانی بود، ورود به این مباحث را زود هنگام خواند و گفت:کسانی که از حالا موضوع انتخابات مجلس دهم را مطرح می کنند درصددند بین گروهها اختلاف بیاندازند .

وی تاکید کرد:چرا نام افرادی که در این مسائل نیستند را برای انتخابات مجلس مطرح می کنند؟الان موقع مطرح کردن اینگونه مباحث نیست . البته تاجایی که بنده اطلاع دارم سران جریانات به هیچ وجه اکنون در فکر این مسائل نیستند پس نباید آن را بزرگ کرد.

این نماینده مجلس هشتم اظهار داشت:درحالی که ما امروز با مشکلات و مسائل زیادی مواجه ایم متاسفانه عده ای بی جهت اینگونه مباحث زود هنگام را که مشخص نیست با چه اهدافی است مطرح و بزرگ می کنند.

وی با تاکید براین مطلب که همه شخصیت ها محترمند،گفت:آقایان لاریجانی و ناطق نوری شخصیت والایی دارند و هرگز رقیب هم نخواهند بود .با شناختی که بنده از روحیات آقای ناطق نوری دارم ایشان برای انتخابات مجلس کاندیدا نخواهد شد .

علیخانی تاکید کرد:آقایان ناطق نوری و لاریجانی از اعتدالگرایان اصولگرا هستند و در یک صف و یک جریان قرار دارند بنابراین اگر دوستانی از جریان ما مسائلی را مطرح می کنند ممکن است بخواهند ارادت خود را به آقای ناطق نوری اعلام کنند و بگویند ما به ایشان ارادت داریم.

وی گفت:آقای ناطق نوری شخصیت عزیز و محترمی است و با شناختی که بنده از ایشان دارم هرگز بنا ندارد وارد این بازی های سیاسی شود .ما در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هم دیدیم برخی از بزرگان به آقای ناطق نوری پیشنهاد کاندیداتوری دادند اما ایشان نپذیرفت بنابراین من از معتدلین راست و چپ که دلسوز کشور هستند درخواست می کنم از حالا از طرح این مباحث که در کشور حساسیت  ایجاد می کند و ممکن است به دولت آسیب بزند  ،پرهیز کنند زیرا اکنون زمان طرح اینگونه  مباحث نیست و به حد کافی مشکلات وجود دارد لذا همه باید دست در دست هم دهند و به دولت کمک و یاری رسانند تا بتواند در انجام وظایف خود موفق عمل کند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  −  8  =