مرور ۱۹ دور مذاکره در ۱۰ سال +عکس

سلام بر روح دانشمندان هسته ای؛ حق غنی سازی ما به رسمیت شناخته شد، تقدیم به ملت سرفراز ایران به پاس 10 سال مقاومت و ایستادگی. این پیام سیدعباس عراقچی عضو تیم مذاکراتی ما از ژنو به ملت ایران بود. او به ملت ایران به خاطر 10 سال مقاومت و ایستادگی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مجله مهر سلام بر روح دانشمندان هسته ای؛ حق غنی سازی ما به رسمیت شناخته شد، تقدیم به ملت سرفراز ایران به پاس 10 سال مقاومت و ایستادگی. این پیام سیدعباس عراقچی عضو تیم مذاکراتی ما از ژنو به ملت ایران بود. او به ملت ایران به خاطر 10 سال مقاومت و ایستادگی تبریک گفت.

 از مذاکرات هسته‌ای سعدآباد تا مذاکرات هسته ای ژنو 3 و به روایتی دیگر ژنو 6 چیزی نزدیک به 10 سال راه است. از سالی که حسن روحانی در قامت دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در سعدآباد به مذاکره با وزرای خارجه فرانسه،انگلیس و آلمان نشست تا سالی که محمد جواد ظریف وزیرخارجه دولت حسن روحانی در ژنو با وزیران خارجه فرانسه، انگلیس، آلمان، امریکا، چین و روسیه پای مذاکره نشست و در این ده سال بالاخره غرب به حق ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای اذعان کرد. در این راه گاه حسن روحانی، گاهی علی لاریجانی و در مقطعی سعید جلیلی هدایت مذاکرات هسته ای را برعهده گرفته اند، ایران زیر فشار تحریم ها قرار گرفت، شهید هسته‌ای تقدیم کرد و به اتکای تلاش دانشمندانش سانتریفوژها را سرپا نگه داشت.
 

height=262

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  48