برتری یک نیمه‌ای استقلال برابر کاسپین قزوین

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و کاسپین قزوین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال با برتری یک بر صفر استقلال پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا، نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و کاسپین قزوین که از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی آغاز شده بود، در حالی با برتری یک بر صفر استقلال پایان یافت که تماشاگران انگشت‌شمار حاضر در ورزشگاه بازی سرد و کسل کننده‌ای را تماشا کردند. تک گل استقلال را در این نیمه مهرداد اولادی به ثمر رساند.

دیدار استقلال و کاسپین تا حدود دقیقه 30 بسیار کسل کننده و سرد بود و هر دو تیم حملات پراکنده و بی‌هدفی را بر روی دروازه یکدیگر ترتیب می‌دادند. اما از دقیقه 30 تا 35 استقلالی‌ها کمی دامنه حملات خود را گسترده‌تر کردند و در چند صحنه صاحب موقعیت شدند. در این دقایق استقلالی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و چند بار هم با نفوذ بازیکنان کناری و سانتر توپ به روی دروازه برای خود موقعیت گلزنی ایجاد کردند.

در طرف دیگر این میدان، کاسپین قزوین بود که از ابتدای بازی چندین بار تلاش کرد خود را به دروازه استقلال نزدیک کند اما به جز یکی دو مورد که چندان هم خطرناک نبود، موفق به این کار نشد.

مهم‌ترین اتفاق بازی برای کاسپین در نیمه نخست در دقیقه 34 رخ داد. در این لحظه مهاجم کاسپین با پاس عمقی خوب هم‌تیمی‌اش، می‌رفت که با دروازه‌بان استقلال تک به تک شود اما آندرانیک تیموریان او را متوقف کرد. بازیکنان کاسپین معتقد بودند تیموریان با خطا توپ را از بازیکن‌شان گرفته است.

دقیقه 39 استقلالی‌ها صاحب یک ضربه کرنر شدند. توپ ارسالی از این کرنر، به هاشم بیگ‌زاده رسید که او بلافاصله توپ را به روی دروازه کاسپین ارسال کرد و مهاجم استقلال، توپ را وارد دروازه تیم مهمان کرد اما داور به نشانه آفساید این گل را نپذیرفت.

اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه به نشانه اعتراض نسبت به این تصمیم داور، او را با الفاظ بدی مورد خطاب قرار دادند و امیر قلعه‌نویی نیز به شدت به این تصمیم داور اعتراض کردند و در نهایت با درخواست داور چهارم، اعتراضش را پایان داد.

دقیقه 41 بالاخره قفل دروازه‌ها گشوده شد. این بار هاشم بیگ‌زاده توپ را برای مهرداد اولادی ارسال کرد و این بازیکن نیز با ضربه سری زیبا، اولین گل خودش را با پیراهن استقلال به ثمر رساند و پس از زدن گل، مطابق عادت همیشگی‌اش پشتک زد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  +    =  81