افزایش استفاده بخش دولتی و خصوصی ترکیه از خدمات پردازش ابری

رشد دو برابری خدمات پردازش ابری در ترکیه

بازار خدمات برون‏‌سپاری و پردازش ابری امسال در ترکیه به 390میلیون دلار خواهد رسید.پیش‌‏بینی می‌‏شود بازار خدمات پردازش ابری این کشور در سال‏‌های بین 2012 تا 2017 با نرخ متوسط 4. 37 درصدی به رشد خود ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  آی دی سی، بازار خدمات برون‏‌سپاری در ترکیه که شامل بخش‌‏هایی مثل خدمات مدیریت هاست‏‌ها، خدمات پایگاه‌‏های داده و غیره است امسال به 390 میلیون دلار خواهد رسید و انتظار می‌‏رود این رقم تا سال 2017 به بیش از 558 میلیون دلار برسد.

تحلیل‏گران این شرکت همچنین اعلام کرده‌‏اند بازار خدمات پردازش ابری در این کشور نیز امسال به 5. 79 میلیون دلار خواهد رسید که تحقق این رقم به معنای رشد دو برابری این خدمات در ترکیه است.

پیش‌‏بینی می‌‏شود بازار خدمات پردازش ابری ترکیه در سال‏‌های بین 2012 تا 2017 با نرخ متوسط 4. 37 درصدی به رشد خود ادامه دهد.

بر اساس این گزارش، رشد بازار خدمات پردازش ابری در ترکیه بیش از هر چیز به خاطر رشد خدمات SaaS (عرضه نرم‌‏افزار‌ها در قالب خدمات) و IaaS (عرضه زیرساخت‏‌ها در قالب خدمات) است.

عرضه‏‌کنندگان خدمات پردازش ابری در این کشور بیش از هر چیز بر روی کسب و کارهای کوچک و متوسط و نیز کسب و کارهای بزرگ تمرکز کرده‌‏اند و استفاده دو بخش دولتی و خصوصی نیز از این خدمات در حال افزایش است.

برآوردهای آی دی سی نشان می‌‏دهد شرکت آی بی‌ ام بیشترین درآمد‌ها از بازار آی تی ترکیه را از آن خود کرده است.

شرکت‌‏های کا او سی سیستم (KOC Sistem) و آتوس (Atos) نیز از این نظر در رده‏‌های بعدی قرار دارند.

در بازار خدمات پردازش ابری ترکیه نیز شرکت‏‌های کا او سی سیستم، آی بی‌ ام، گوگل، سپ و اچ پی به ترتیب برترین‏‌ها هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  2