ضرب و شتم زن محجبه در تجریش

یک بانوی محجبه مورد حمله و ضرب و شتم در منطقه تجریش تهران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جام نیوز به نقل از ثامن، یک بانوی محجبه مورد حمله و ضرب و شتم در منطقه تجریش تهران قرار گرفت.

 

فاطمه سلطان‌علیزاده، لیسانس مامایی و کارشناس مرکز رویان اظهار داشت: ساعت 7:20  صبح، زمانی که قصد سوار شدن تاکسی در مسیر آصف در ترمینال تجریش را داشتم، برای 2 خانم که در صف ایستاده بودند سوءبرداشت شد که گویا بنده می‌خواهم خارج از نوبت سوار شوم ولی باید بگویم بنده چنین قصدی نداشتم.

 

وی ادامه داد: آن 2 زن که یکی از آنان از اقلیت‌های مذهبی و دیگری مربی مهدکودکی در ولنجک بودند به سمت بنده حمله کرده و با توهین به چادر و حجاب من شروع به ضرب و شتم کردند و چادرم را از سرم کشیدند که توانستم مقنعه خود را نگه دارم و خوشبختانه بند کیف یکی از آنها را گرفته و به پلیس زنگ زدم.

 

سلطان‌علیزاده افزود: مسئولان ترمینال نیز به پلیس زنگ زدند و به دلیل اینکه به حجاب توهین کردند به کلانتری دربند شکایت و با توجه به اینکه زیر پلکم پارگی داشته و چنگ ناخن آنها باعث خراش بر صورتم شد به پزشکی قانونی رفته و پیگیر موضوع شدم که قاضی مبلغی را به عنوان دیه حکم کرد.

 

وی بیان کرد: فردا وقت دادسرای ما در ساعت 8 صبح بوده که باید حضور پیدا کنیم.

سلطان‌علیزاده اظهار داشت: آن دو نفری که ضرب و شتم را انجام دادند و با وجود اینکه بنده شاکی خصوصی بودند با یک امضا آزاد شدند و قرار است فردا به دادسرا بیایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  −    =  73