اشک‌ و لبخند بنیامین با کودکان بهشتی/عکس

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ کشورمان همزمان با فرا رسیدن روز مادر با حضور در مجتمع آموزشی تربیتی محمدرضا سرخانی ویژه کودکان و نوجوانان اسثنایی کنسرتی را برگزار کرد که سرشار از احساس و عشق بود و در پایان هم بچه‌ها برای دخترش و همسر تازه درگذشته‌اش گل فرستادند.

سینا و تعدادی دیگر از بچه‌ها به نمایندگی از بچه های دیگر روی سن آمد و دسته گلی رو به بنیامین داد و گفت: «آقا بنیامین این گل مال شماست، مال دختر شما (بارانا) و مال همسر شماست که از پیش ما رفته».

بنیامین سعی می کند بغض خود را نشان ندهد تا شادی بچه ها به هم نخورد. او صحنه را با تشویق بچه ها و عکس های یادگاری زیاد، ترک می کند و بعد از آن سری هم به محوطه مجتمع می زند تا رسیدن به اتومبیل خود عکس یادگاری می گیرد.

علیرضا یکی از بچه ها که در طول کنسرت تمام انرژی خود را صرف کرده بود بعد از اینکه بنیامین خداحافظی می کند شروع به گریه می کند. وقتی بنیامین او را در آغوش می گیرد به او می گوید: «بنیامین خیلی نامردی، بد موقع از ما خداحافظی کردی». بنیامین او را در آغوش می گیرد و به او قول می دهد بار دیگر به آنجا بیاید.

بنیامین بعد از مختصر استراحتی که در دفتر آقای مدیر می کند از او و مربیان مدرسه خداحافظی کرده و مجتمع را ترک می کند. قصه ما هم تمام شد و فقط مانده که بگوییم: اینجا تهران است، تکه‌ای از بهشت خوب خدا.

گزارش از علیرضا سعیدی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =