جدول استفاده ۳۰ کشور از فناوری

محققان مدت زمانی را که یک فرد به نمایشگر نگاه می کند چه آن نمایشگر تلفن هوشمند باشد، چه تبلت، تلویزیون و یا نمایشگر رایانه شخصی، را در کشورهای مختلف نشان دادند؛ آماری که همه را متعجب می کند.

height=301

در عین حال، شهروندان چینی بیشتر از لپ تاپ و رایانه شخصی استفاده می کنند یعنی دو ساعت و 41 دقیقه، گجتی که در کنیا کمترین محبوبیت را دارد و کاربران فقط 65 دقیقه را صرف تبلت می کنند.

نیجریه ای ها با سه ساعت و 13 دقیقه در روز، بیشترین زمان را پای تلفن هوشمند می گذرانند و از آن برای بهره مندی از اپلیکیشن های مختلف، تماشای تصاویر ویدیویی و ارسال پیامک استفاده می کنند. 

در مقام مقایسه باید گفت فرانسوی ها روزانه فقط 79 دقیقه از تلفن هوشمند استفاده می کنند و کمترین وقت را صرف این فناوری می کنند.

در حالی که ژاپنی ها علاقه چندانی به تبلت ندارند و روزانه 15 دقیقه از وقت خود را صرف تبلت می کنند، این گجت در فیلیپین بسیار محبوب است و روزانه یک ساعت و 55 دقیقه وقت شهروندان را به خود اختصاص می دهد.

به طور عجیبی، کره جنوبی – با وجود قوانین سانسور و محدودیت های اینترنتی-  در این فهرست رتبه بیست و سوم را دارد و کشورهای آلمان، کانادا، اسلوواکی، لهستان، ژاپن، فرانسه و ایتالیا در رتبه های بعد از کره جنوبی قرار دارند.

بر اساس این مطالعه، آمریکایی ها پس از انگلیسی ها بیشترین زمان(147 دقیقه)  را صرف تماشای تلویزیون می کنند و 103 دقیقه از وقت خود را پای لپ تاپ و رایانه شخصی می گذرانند و و 151 دقیقه را صرف تلفن هوشمند و 43 دقیقه را صرف تبلت می کنند.

از دیگر یافته های "میکر" این است که رشد اینترنت کمتر از 10 درصد در سال گذشته، کند شده، اما ترافیک داده موبایل 81 درصد افزایش یافته است.

هنوز مردم بیشتر تلویزیون دارند تا تلفن همراه (5.5 میلیارد در مقابل 5.2 میلیارد)  و از بین 5.2 میلیارد تلفن همراه تنها 30 درصد تلفن هوشمند است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2