با این رسپی ام‌اس را کنترل ‌کنید

برخلاف بیماران دیابتی یا کسانی که به ناراحتی‌های قلبی دچار هستند، مبتلایان به ام‌اس، رژیم غذایی ثابت و مشخصی ندارند ولی آن‌طور که متخصصان می‌گویند بهتر است از مواد غذایی سالم و طبیعی، سبزیجات تازه و محصولات دریایی در برنامه غذایی خود استفاده کنند تا در مسیر بهبود یا کند کردن بیماری حرکت کنند. در دستورهای غذایی که در ادامه می‌بینید، تلاش شده از روش‌های پختی استفاده شود که حداکثر خاصیت مواد حفظ شود تا آنجا که ممکن است از چربی‌های غیرضروری اجتناب شده و در عین حال طعم خوب غذا حفظ شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مجله سیب سبز برخلاف بیماران دیابتی یا کسانی که به ناراحتی‌های قلبی دچار هستند، مبتلایان به ام‌اس، رژیم غذایی ثابت و مشخصی ندارند ولی آن‌طور که متخصصان می‌گویند بهتر است از مواد غذایی سالم و طبیعی، سبزیجات تازه و محصولات دریایی در برنامه غذایی خود استفاده کنند تا در مسیر بهبود یا کند کردن بیماری حرکت کنند. در دستورهای غذایی که در ادامه می‌بینید، تلاش شده از روش‌های پختی استفاده شود که حداکثر خاصیت مواد حفظ شود تا آنجا که ممکن است از چربی‌های غیرضروری اجتناب شده و در عین حال طعم خوب غذا حفظ شود.

سالاد اسفناج

گفته می‌شود سبزیجات و میوه‌هایی که رنگ نارنجی، سبز تیره و قرمز دارند، درصد بالاتری از آنتی‌اکسیدان را در خود ذخیره کرده و دارای ارزش غذایی بالایی هستند. این سالاد تمام این خواص را دارا است و در کنار چاشنی ترش و روغن زیتون یک غذای سلامت و کامل می‌شود.

با

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

58  −    =  48