این روزها همه جراحی زیبایی می کنند، شما چطور؟

آدم‌ها به هم نگاه می‌کنند، در چهره طرف مقابل، دنبال ردی از جراحی می‌گردند! این روزها کمتر پیش می‌آید، روزی را پشت سر بگذاریم بدون دیدن چهره ای که جراحی زیبایی رویش انجام نشده. نه! این مطلب فرصتی برای قضاوت نیست!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مجله زندگی ایده آل آدم‌ها به هم نگاه می‌کنند، در چهره طرف مقابل، دنبال ردی از جراحی می‌گردند! این روزها کمتر پیش می‌آید، روزی را پشت سر بگذاریم بدون دیدن چهره ای که جراحی زیبایی رویش انجام نشده. نه! این مطلب فرصتی برای قضاوت نیست! تنها دنبال دلایل و انگیزه‌ها می‌گردیم؛ چرا جراحی زیبایی این همه زیاد شده؟ آدم‌های مختلف با چه انگیزه‌های متفاوتی سراغ جراحی زیبایی می‌روند؟ پاسخ این سؤال‌ها می‌توانید در زبان همان آدم‌هایی که هر روز از چهره‌شان به فکر فرو می‌روید (!) بخوانید، همراه با این گزارش، با ما به یک کلینیک زیبایی بیایید. آماده‌اید؟ می‌رویم داخل کلینیک … وارد کلینیک که می‌شویم تابلوی چند پزشک را می‌بینیم که روی آنها نوشته شده: «دکتر… متخصص پوست و زیبایی و اطفال» «دکتر… متخصص پوست و زیبایی»؛ در اتاق انتظار این کلینیک 8-7 خانم جوان روی صندلی نشسته‌اند، 2 پسر 25- 20 ساله هم کمی آن طرف‌تر ایستاده‌اند و با هم صحبت می‌کنند. روی در و دیوار این کلینیک هم پوسترهای تبلیغاتی از نمونه عمل‌های جراحی شده و تفاوت چهره افراد قبل و بعد از عمل نصب شده است. با چند نفر از مراجعه‌کننده‌ها درباره انگیزه‌های‌شان برای سپردن چهره به دست‌های هنرمند جراح زیبایی حرف می‌زنیم … بخوانید.

زیبایی یعنی ….

دختر جوان 22 ساله‌ای که به همراه مادرش به کلینیک آمده، گزینه مناسبی برای گفت و گو به نظر می‌رسد. چرا اینجاست و چه خواسته‌ای از پزشک آن طرف در دارد؟ او می‌گوید: «در اصل به علت درمان انحراف بینی به این جا مراجعه کرده‌ام اما تصمیم دارم عمل زیبایی بینی هم انجام دهم.»

 آن دختر پس از کمی مکث گفت: «البته مادرم با عمل زیبایی مخالف است و می‌گوید: ظاهربینی‌ام هیچ مشکلی ندارد اما احساس می‌کنم بین دوستانم که عمل جراحی بینی انجام داده‌اند، به قول معروف «دماغم تو ذوق می‌زند و به صورتم نمی‌آید به پیشنهاد دوستانم به این مرکز آمده‌ام.»
 

چه

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  59  =  66