استقبال چشم­گیر از برگزاری پنجمین کنفرانس بازاریابی خدمات بانکی

دبیر کنفرانس خبر داد:

تا پایان مهلت ارسال مقالات، بیش از 370 مقاله به پنجمین کنفرانس بین­ المللی بازاریابی خدمات بانکی، ارسال شده است. این کنفرانس با موضوع بانکداری جامع و با حمایت وزارت امور اقتصادی و دارایی و موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در روزهای 26 و 27 مردادماه سال جاری در مرکز همایش­های صدا و سیما برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،غلامعباس افشار مدیر مرکز بازاریابی خدمات مالی و دبیر پنجمین کنفرانس بین­المللی بازاریابی خدمات بانکی در گفت و گو با ستاد خبری این کنفرانس اعلام کرد: پس از چهار دوره برگزاری، این کنفرانس همچنان با استقبال قابل توجه دانشگاه­ها، بانک­ها و موسسات اعتباری مواجه شده است.

وی ضمن اشاره به استقبال چشم­گیر اساتید، دانشجویان، مدیران و کارشناسان نظام بانکی در ارسال مقاله به این کنفرانس گفت: ارسال تعداد بالای مقالات به این کنفرانس، نشان دهنده توفیق کنفرانس در جلب نظر کارشناسان و صاحب­نظران فعال در این حوزه است.

وی اظهار داشت تا پایان مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس، بیش از 370 مقاله دریافت شده است که این موضوع دستاوردی ارزشمند برای این کنفرانس بین­المللی تلقی می­شود و در عین حال مسئولیت برگزارکنندگان کنفرانس را دو چندان می­کند.

وی افزود: از مجموع مقالات ارسال شده برای دبیرخانه، تعدادی از مقالات پس از بررسی در کمیته علمی، مورد پذیرش قرارگرفته بطور شفاهی یا پوستری ارائه شده یا در مجموعه مقالات کنفرانس درج خواهد شد.

دبیرکل پنجمین کنفرانس بین­ المللی بازاریابی خدمات بانکی، گفت: طبق برنامه­ریزی­های انجام شده، با برگزاری دوره پنجم این کنفرانس، جمعی از تلاش­گران عرصه مدیریت بازاریابی خدمات بانکی و دانش آموختگان این حوزه گرد هم آمده و زمینه لازم برای ارتقاء هم­اندیشی، تبادل تجارب عملی و بازآموزی آخرین دستاوردهای علمی عرصه بازاریابی خدمات بانکی را مهیا می­سازند و امیدواریم دستاوردهای این کنفرانس به بهترین شکل ممکن در اختیار دست­اندرکاران اقتصادی، پولی و مالی کشور قرار گیرد.

همچنین، غلامعباس افشار برگزاری نشست­های تخصصی با حضور چهره­های برجسته دانشگاهی و نظام بانکی، سخنرانی مقامات کشوری، اساتید و صاحب­نظران تراز اول ملی و بین ­المللی و برگزاری کارگاه­های آموزشی را از برنامه­های اصلی در دو روز برگزاری کنفرانس اعلام نمود.

یادآور می­شود، پنجمین کنفرانس بین­ المللی بازاریابی خدمات بانکی با موضوع " بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفه­ای به بانکداری" با حمایت وزارت امور اقتصادی و دارایی و موسسه عالی آموزش بانکداری ایران و با حضور و مشارکت بانک­ها، موسسات اعتباری، دانشگاه­ها، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت­های تخصصی در روزهای 26 و 27 مردادماه سال جاری در مرکز همایش­های صدا و سیما برگزار خواهد شد.

علاقمندان به حضور در بخش­های مختلف این کنفرانس می­توانند برای کسب اطلاعات لازم به وب­سایت کنفرانس به نشانی www.FSMcenter.com  مراجعه و یا از طریق شماره تلفن­های 2-66596661  کسب اطلاع نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. خيراله رئيسي می گوید

    سلام دعوت ازكارشناسان بازاريابي بانك ملي باتوجه به اينكه حضرتعالي ازدلسوزان اين سيستم ميباشيد

ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  8