طوفان خلعت در فیسبوک

محمدرضا خلعتبری در دبی؛ این خبری است که همه پرسپولیس ها از آن با خبر بودند و شاید خبر چندان پراهمیتی نباشد به خصوص اینکه اینطور به نظر می‌ رسد خلعتبری به دنبال جدایی از تیمی است که سال گذشته با دنگ و فنگ و دردسر به آن پیوست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمدرضا خلعتبری در دبی؛ این خبری است که همه پرسپولیس ها از آن با خبر بودند و شاید خبر چندان پراهمیتی نباشد به خصوص اینکه اینطور به نظر می‌ رسد خلعتبری به دنبال جدایی از تیمی است که سال گذشته با دنگ و فنگ و دردسر به آن پیوست. اما موضوع کمی جالب تر از این حرف هاست، خلعتبری نیمه شب روز گذشته در دو پست در فاصله های 20 دقیقه ای تغییر موضع داد و اعلام کرد دوست دارد در پرسپولیس بماند. خلعت در این دو پست دو جمله منتشر کرده؛ اول اینکه دوست ندارد از پرسپولیس برود و شاید مبلغ رضایت نامه اش را شخصا پرداخت کند و دوم اینکه علی دایی از او خواهش کرده که در پرسپولیس بماند.

واکنش هواداران اما به این دو پست جالب است، آنها در کامنت های مختلف از خلعتبری خواهش کردند در پرسپولیس بماند و البته بعضی ها هم نصیحت کرده اند که با سرنوشت خودش بازی نکند و از عاقبت بازیکنانی که پرسپولیس را ترک کرده اند درس بگیرد. یک نفر جان مادر محمدرضا را قسم داده و دیگری با انتشار عکسی که خلعتبری را در بین پرسپولیس نشان می‌ دهد نوشته: هیچ پولی  آیا پول می‌ تواند این لحظه ها را برای او زنده کند؟

کامنت جالب بعدی هم تشکر هواداران از اوست مشروط بر اینکه او پول رضایت نامه اش را پرداخت کند. موضوعی که باعث شده برایش بنویسم بابا خیلی مردی!

اما بخشی از واکنش ها منفی است به خصوص آنجا که بعضی ها این جمله خلعت را که دایی از من خواهش کرد تا بماند را نپسندیده اند و از خلعتبری انتقاد کردند که چرا این جمله را به زبان آورده است؟

یکی دیگر از هواداران مثل خیلی ها دیگر خطاب به او نوشته به خاطر آسیا و موفقیت پرسپولیس در جمع ما بمان، خواهشی که مشخص نیست تا چه حد از طرف خلعت مورد توجه قرار می‌ گیرد. البته او فعلا همه را با 2 استاتوس شوکه کرده و تا همین جایش هم خیلی از پرسپولیسی ها به این بازیکن علاقه خاصی پیدا کرده اند. بازیکنی که در فوتبال ایران با انگ پولکی شماطت شده اما حالا به هر دلیلی به دنبال جبران این ماجراست. به نظر شما حرف های خلعت را چقدر می‌ شود جدی گرفت؟ آیا او در پرسپولیس می‌ ماند؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  6  =