نظر قلعه نویی درباره اظهارات جنجالی آندو

سرمربی استقلال در یک جمع دوستانه نسبت به صحبت های عجیب هافبک ملی پوش تیمش واکنش نشان داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،آندرانیک تیموریان علیرغم اینکه روز پنجشنبه با استقلالی ها قرارداد داخلی 2 ساله امضا کرد، اما ظهر دیروز در اظهاراتی عجیب گفت ممکن است به این قرارداد پشت کند و از این تیم جدا شود.

 

بر اساس اخباری که از باشگاه استقلال می رسد و آنچه از اظهارات آندو مشخص است، این بازیکن به شدت دنبال طلب 600 میلیونی فصل پیش خود است که پندار توفیقی در جریان مذاکرات قولش را به او داده بود ولی به محض امضای قرارداد هر چه آندو به دنبال او می گردد پیدایش نمی کند.

 

پیرو صحبت های جنجالی آندو، نظری جویباری گفت که اگر آندو نمی تواند با شرایط استقلال کنار بیاید می تواند هر تصمیمی بگیرد و سپس معاون حقوقی باشگاه گفت که منت هیچ بازیکنی را نمی کشند و تهدید کرد که ممکن است به خاطر این مصاحبه، جریمه سنگین مالی برای آندو در نظر گرفته شود.

 

در این میان اما خیلی ها منتظر نظر امیر قلعه نویی بودند. یکی از نزدیکان سرمربی استقلال خبر داد که قلعه نویی در جمعی دوستانه نسبت به اظهارنظرهای هافبک ملی‌پوش تیمش واکنش نشان داده و گفته: «اگر آندو زیاد ناز کند نمی‌خواهمش!»

 

این اتفاقات موجی از نگرانی را در میان هواداران استقلال که با تمدید قرارداد آندو، عملکرد تیمشان را در فصل نقل و انتقالات موفق ارزیابی می کردند، ایجاد کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  19  =  29