کاهش درآمد برای یاهو

درآمدهای شرکت یاهو در سه ماه دوم سال جاری میلادی کاهش یافت. شرکت یاهو با انتشار گزارش عملکرد مالی خود در سه ماه دوم سال جاری میلادی اعلام کرد که در این مدت به دلیل کاهش درآمدهای تبلیغاتی مجموع درآمدهایش نیز با کاهش روبه‌رو بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا درآمدهای شرکت یاهو در سه ماه دوم سال جاری میلادی کاهش یافت. شرکت یاهو با انتشار گزارش عملکرد مالی خود در سه ماه دوم سال جاری میلادی اعلام کرد که در این مدت به دلیل کاهش درآمدهای تبلیغاتی مجموع درآمدهایش نیز با کاهش روبه‌رو بوده است.
بر این اساس، در فاصله زمانی اول آوریل تا پایان ژوئن 2014 یاهو 270 میلیون دلار یا 26 سنت در هر سهم سود داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می‌دهد. سود یاهو در سه ماه دوم سال گذشته میلادی برابر با 331 میلیون دلار یا 30 سنت در هر سهم بوده است. در همین حال سود این شرکت در سه ماه نخست امسال معادل 37 سنت در هر سهم اعلام شده است. یاهو در گزارش خود تصریح کرده است که در سه ماه دوم 2014 درآمدی بالغ بر یک میلیارد و 80 میلیون دلار داشته است که کاهش چهار درصدی نسبت به درآمد یک میلیارد و 140 میلیون دلاری در مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  −    =  68