ستاره‌های تکنولوژی از کجا شروع کردند/عکس

هرکدام از ما کارمان را بالاخره از جایی آغاز می‌کنیم؛ این موضوع حتی برای افراد بزرگ و شناخته شده هم صدق می‌کند. در واقع همه بزرگان و فعالان شناخته شده عرصه تکنولوژی کارشان را با برنامه‌نویسی و کارهای مهندسی آغاز نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای‌اقتصاد هرکدام از ما کارمان را بالاخره از جایی آغاز می‌کنیم؛ این موضوع حتی برای افراد بزرگ و شناخته شده هم صدق می‌کند. در واقع همه بزرگان و فعالان شناخته شده عرصه تکنولوژی کارشان را با برنامه‌نویسی و کارهای مهندسی آغاز نکرده‌اند.
بسیاری از مدیران معروف دنیای تکنولوژی با کارهایی ساده و دور از انتظار اولین درآمدزایی را تجربه کرده‌اند تا درنهایت در مسیر موفقیت قرار گرفته‌اند. در همین راستا مجله بیزینس اینسایدر به‌تازگی فهرستی منتشر کرده است که نشان می‌دهد اولین مشاغل معروف‌ترین مدیران تکنولوژی در حال حاضر، چه بوده است. در اینجا می‌توانید این فهرست جالب را بخوانید:
بیزینس اینسایدر بررسی می‌کند
اولین مشاغل مدیران برتر تکنولوژی چه بوده است؟

ماریسا مایر مدیرعامل Yahoo: مهارت‌های رهبری مایر شاید به زمانی برمی‌گردد که او قبل از رفتن به گوگل و کار در آنجا، در دانشگاه استنفورد علوم کامپیوتری تدریس می‌کرد.  او زمانی که به گوگل رفت هم همچنان در سال‌های اول به تدریس در دانشگاه استنفورد ادامه می‌داد. «اریک رابرتز» یکی از استادان مایر در استنفورد در این مورد می‌گوید: «او به طرز عجیبی در کار تدریس خوب بود.» به این ترتیب بود که بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی مایر به‌عنوان یکی از اولین کارمندان شرکت گوگل استخدام شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  2  =  12