بهترین گجت‌ها برای هدیه دادن در کریسمس

سال نو میلادی و فصل تعطیلات در راه است و به همین دلیل بسیاری خودشان را برای کادو دادن و کادو گرفتن در این روزهای سرد آماده می‌کنند. در این میان گجت‌ها و دستگاه‌های دیجیتال همیشه جایگاه خاص و ویژه خود را در بین کادوهای سال نو داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سال نو میلادی و فصل تعطیلات در راه است و به همین دلیل بسیاری خودشان را برای کادو دادن و کادو گرفتن در این روزهای سرد آماده می‌کنند. در این میان گجت‌ها و دستگاه‌های دیجیتال همیشه جایگاه خاص و ویژه خود را در بین کادوهای سال نو داشته‌اند.
درست به همین دلیل هم شرکت‌های تولیدکننده مختلف با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، محصولات جدید و متنوع خودشان را به بازار معرفی و عرضه می‌کنند. حالا مجله بیزنس اینسایدر به معرفی و انتخاب بهترین گزینه‌های پیشنهادی از میان گجت‌های دیجیتالی برای هدیه دادن در سال نو میلادی پرداخته است.

موبایل‌های هوشمند

طبیعتا گوشی‌های جدید آی‌فون 6 و 6 پلاس گزینه‌های خوبی برای هدیه دادن در جشن‌های کریسمس هستند. برای خرید آی‌فون 6 باید دست کم 650 دلار و برای خرید فبلت آی‌فون 6 پلاس باید دست کم 750 دلار بپردازید. اگر قصد خرید گوشی اندرویدی دارید گوشی‌های HTC M8 یا Moto X هم بهترین انتخاب می‌توانند باشند. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  −    =  23