اعلام جنگ هکرهای ناشناس‌ علیه تروریست‌ها

گروه هکرهای ناشناس باانتشار ویدیویی با محکوم کردن حمله تروریستی پاریس اعلام کردند آزادی بیان قربانی عملی غیرانسانی شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،گروه هکرهای ناشناس باانتشار ویدیویی با محکوم کردن حمله تروریستی پاریس اعلام کردند آزادی بیان قربانی عملی غیرانسانی شده‌است.

براساس گزارش تلگراف، گروه هکرهای ناشناس باانتشار یک ویدیو و بیانیه‌ای روی توئیتر، حملات تروریستی در پاریس را که منجر به مرگ 12 نفر، از جمله هشت خبرنگار و کاریکاتوریست نشریه چارلی ابدو شد را محکوم کردند.

در توضیح این ویدیو که با استفاده از حساب کاربری بلژیکی این گروه منتشر شده، آمده‌است که این پیامی برای القاعده، داعش و دیگر تروریست‌ها است.

در این ویدیو،‌فردی که ماسک مشهور "گای فاوکز" را به صورت دارد، پشت میزی نشسته که روی آن هشتگ opCharlieHebdo# به معنی عملیات چارلی ابدو دیده می‌شود. این فرد می‌گوید ما علیه شما تروریست‌ها اعلام جنگ می‌کنیم.

این شخص همچنین اعلام کرد هک‌تیویست‌های ناشناس برای گرفتن انتقام افرادی که در این حمله کشته شده‌اند، تمامی حساب‌های کاربری مرتبط با گروه‌های تروریستی را روی شبکه‌های اجتماعی ردیابی کرده و مسدود خواهند‌کرد.

هکرها همچنین بیانیه‌ای دیگر را با عنوان پیامی برای دشمنان آزادی بیان، برای ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان این عمل بزدلانه و نفرت‌انگیز روی Pastebin منتشر کردند. در این بیانیه هکرها اعلام کردند آزادی بیان قربانی تعدی غیرانسانی شده‌است، و این وظیفه ما است که واکنش نشان دهیم.

ناشناس‌ها، گروهی از هکرها و فعال‌های اجتماعی هستند که ادعا دارند برای محافظت و دفاع از دموکراسی در جهان فعالیت دارند. در گذشته نیز این گروه با حملات سایبری متعدد،‌ دولت‌ها و وب‌سایت‌های دولتی مختلفی را هدف قرار داده‌بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  78  =  87