توهین عجیب اپراتور آمریکایی به مشتریش

شرکت آمریکایی کامکست در اقدامی توهین آمیز برای یکی از مشتریانش با عنوان زننده «احمق براون» صورت حساب صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از فارس به نقل از یاهو و نیوزر، شرکت کامکست که بارها به علت ارائه خدمات ضعیف پشتیبانی به مشتریانش به سوژه رسانه های مبدل شده این بار هم با اقدامی زننده یکی از مشتریانش را از خود رنجاند.

در تازه ترین صورت حسابی که برای خانمی به نام براون ارسال شده به جای نام وی عنوان احمق (Asshole) درج شده است. این زن در تماس با شرکت کامکست خواستار تغییر نامش در صورت حساب صادره برای استفاده از خدمات تلویزیون کابلی می‌شود. وی پس از بارها تماس و حتی مراجعه حضوری به شرکت کامسکت در این زمینه به نتیجه نمی رسد و کماکان به جای نام واقعی وی ریکاردو از نام احمق برای او استفاده شده است.

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که برایان رابرتس مدیر عامل کامکست چند هفته قبل قول داده بود که به زودی خدمات مشتریان این شرکت به یکی از بهترین محصولاتش مبدل خواهد شد.

ظاهرا کارمندان بخش خدمات مشتریان شرکت کام کست علاقه زیادی به توهین به مشتریان این شرکت از طریق دستکاری صورت حساب های آنها دارند. در سال 2005 نام کوچک یکی دیگر از مشتریان به سگ عوضی تغییر کرده بود. در یک مورد هم یکی از مشتریان خدمات تلویزیون کابلی کام کست مدعی شده بود بعد از اعتراض به این شرکت بابت کیفیت خدمات دریافتی دسترسی به سرویس مذکور را از دست داده است.

Sako Bezdjian یکی دیگر از کاربران ناراضی کام کست است که می گوید بعد از آنکه پدرش تصمیم گرفت استفاده از برخی خدمات کام کست را لغو کند شاهد آن بودند که نام کوچک پدرش در صورت حساب از Garbis Bezdjian به Bezdjian قلابی تغییر کرد.

کام کست به علت همین رفتارهای زننده کارمندانش با مشتریان در سال 2014 عنوان بدترین شرکت آمریکا را از آن خود کرده است. مدیران این شرکت بعد از حملات تند رسانه ها اعلام کرده اند سیستم خودکاری را به وجود می آورند تا جلوی این نوع اسم گذاری ها را بگیرند.

کام کست بزرگترین اپراتور شبکه‌های تلویزیونی کابلی، یکی از بزرگترین شبکه‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت خانگی، رسانه‌های گروهی و سومین ارائه‌کننده خدمات تلفن ثابت در ایالات متحده آمریکا است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  8