صالحی:فکر جنگ با ایران فکر باطلی است

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه فکر جنگ با ایران فکر باطلی است، گفت: رئیس یکی از نهادهای آمریکایی اعلام کرد مردمی که هزاران سال از کشورشان دفاع کردند را با جنگ نمی‌توان آزمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم افتتاح هشتمین جشنواره نانوفناوری گفت: سیر تحولات علمی ایران را بعد از انقلاب شاهد بودیم و دیدیدیم که با وجود فشارها چه دستاورد بزرگی نصیب ملت شده است.

به گزارش فارس وی افزود: 36 سال پیش که این انقلاب رخ داد جوانانی بودند که حالا سن و سالی از آنها گذشته است و به دلیل نداشتن تجربه در آن زمان ما سرعتی که باید داشته باشیم را نداشتیم ولی گام‌های بلندی برداشتیم.

وی افزود: رتبه ایران در نانو باعث غرور می‌شود و این مسئله به دلیل علم توأم با دین است.

صالحی ادامه داد: مناسک حج یک مناسک ابراهیمی است که پیش از آن نیز مردم این کار را انجام می‌دادند ولی به دور بت می‌گشتند زیرا در آن زمان مردم جاهل بودند و علم نداشتند و این مسئله نشان می‌دهد که دین بدون علم و علم بدون دین به ناکجاآباد می‌رود.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در هیروشیما و ناکازاکی نیز دیدیدم که علم بدون دین برای نابودی انسان‌ها استفاده شد.

وی با بیان اینکه فکر جنگ با ایران فکر باطلی است، گفت: البته کشورهای دیگر نمی‌توانند به جنگ با ایران فکر کنند زیرا فکر جنگ با ایران یک فکر باطل است و حتی رئیس یکی از نهادهای آمریکایی نیز گفت مردمی که هزاران سال از کشورشان دفاع کردند را نمی‌توان با جنگ آزمود.

صالحی گفت: ما باید به دلیل وجود انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی خدا را شکر کنیم،‌انقلاب ما از اسلام است و در این انقلاب علم و دین با هم توأم هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  5