برترین عرضه‌کننده راهکارهای کسپرسکی معرفی شد

ارائه جدید‌ترین راهکارهای امنیت اطلاعات

شرکت ایرانی ایدکو به‌عنوان برترین عرضه‌کننده راهکارهای کسپرسکی در ایران و خاورمیانه مورد تقدیر قرار گرفت. کسپرسکی شرکتی روسی است که در زمینه امنیت کامپیوتر فعال است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت ایرانی ایدکو به‌عنوان برترین عرضه‌کننده راهکارهای کسپرسکی در ایران و خاورمیانه مورد تقدیر قرار گرفت. کسپرسکی شرکتی روسی است که در زمینه امنیت کامپیوتر فعال است.

به گزارش روابط عمومی ایدکو، این شرکت که پیش از این در سال‌های 2012 و 2013 مورد تقدیر قرار گرفته بود در سال 2015 نیز به‌عنوان برترین ارائه‌کننده راهکارهای حفظ امنیت اطلاعات میان نمایندگان کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا قرار گرفت.

سینا بقایی، مدیرعامل شرکت ایدکو، با اشاره به سوابق این شرکت در ارائه جدیدترین و کامل‌ترین راهکارهای امنیت اطلاعات برای سازمان‌های ایرانی گفت: امسال نیز ما توانستیم به‌عنوان برترین ارائه‌کننده راهکارهای سازمانی کسپرسکی در خاورمیانه و شمال آفریقا برگزیده شویم.

بقایی افزود: تلاش‌های مستمر ایدکو در راه‌اندازی مرکز آموزش رسمی کسپرسکی در ایران، فعالیت در ارائه راهکارهای ویژه صنایع نفت و پتروشیمی‌ها در ایران و خاورمیانه و در کنار آن‌ها ارائه پشتیبانی مناسب و مستمر به مشتریان باعث شده تا ایدکو به‌عنوان برترین همکار کسپرسکی انتخاب شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  7