فروش اقساطی مسکن ابلاغ شد/ بانک مسکن آماده اجرای طرح جدید

مدیر طرح و برنامه بانک مسكن گفت: تاكنون قراردادی برای فروش واحدهای اقساطی انبوه سازان منعقد نشده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایرنا، محمدحسن مرادی گفت: با وجود ابلاغ تضمین پرداخت اقساط واحدهای مسكن انبوه سازان به شعب بانک مسكن، تاكنون هیچ قراردادی در شعب این بانک منعقد نشده است.

مدیر طرح و برنامه بانک مسکن افزود: طرح فروش اقساطی واحدهای مسكن انبوه سازان اول اردیبهشت ماه جاری به تمام شعب بانک مسكن مراكز استان ها و هفت شعبه منتخب در تهران ابلاغ شده و بانک مسكن آمادگی كامل اجرایی كردن این طرح را دارد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح بانک مسكن تا یک میلیارد و 500 میلیون ریال ( 150 میلیون تومان) پرداخت اقساط واحدهای مسكن انبوه سازان را توسط خریداران تضمین می كند.

مرادی با بیان اینكه بانک مسكن همواره با استفاده از رژیم پس انداز و افتتاح حساب های ذیربط به دنبال رونق بازار مسكن است گفت: به همین منظور بانک مسكن طرح های زیادی را به اجرا گذاشته تا با پرداخت تسهیلات به متقاضیان شاهد رونق خرید و فروش مسكن در بازار باشیم.

این مقام مسئول در بانک مسكن با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی بانک مسكن به پروژه مسكن مهر گفت: قرار است بانک مسكن برای تكمیل واحدهای مسكن مهر در مجموع 555 هزار و 384 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت كند.

به گفته مدیر طرح و برنامه بانک مسكن، تاكنون این بانک 450 هزار میلیارد ریال به واحدهای مسكن مهر تسهیلات پرداخت كرده و مقرر است 100 هزار میلیارد ریال نیز از محل اقساط وصولی واحدهای مسكن مهر به این پروژه پرداخت شود.

پیش از این نادر قاسمی مدیركل اعتبارات بانک مسكن با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی این بانک به پروژه های مسكن مهر گفته بود، بانک مسكن در این پروژه پرداخت تسهیلات به دو میلیون و 570 هزار واحد مسكن مهر را عهده‌دار شد كه تاكنون یک میلیون و 691 هزار واحد آن به مرحله فروش اقساطی رسیده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄    =  4