سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران بیمه مرکزی

سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران بیمه مرکزی،با هدف حمایت از حقوق بیمه گذاران،بیمه شدگان و صاحبان حقوق آنها،آماده دریافت شکایات هموطنان گرامی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، همچنین بیمه گذاران محترم می‌توانند از طریق سامانه سنهاب، اعتبار بیمه نامه خود را استعلام کنند.
سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه (سنهاب)، ابتدا به عنوان سیستمی برای بهبود وضعیت آمار و اطلاعات شرکت‌های بیمه و سهولت دسترسی اطلاعات عملکردی صنعت برای ارائه به دستگاه‌های نظارتی و وزارت امور اقتصادی و دارایی طراحی شده است.
سامانه سنهاب (سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه) به نشانی www.centinsur.ir برای اطلاع از آخرین وضع بیمه‌ای مردم قابل دسترسی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. ناصر صادقپور مرادی می گوید

    با سلام خدمت عزیزی که متن نامه را مطالعه میکند.
    احتراما اینجانب ناصر صادقپور مرادی اپتومتریست به قرارداد منعقده بین بیمه دانا و آموزش و پرورش اعتراض دارم. در این قرارداد برای جبران هزینه عینک فقط نسخه چشم پزشک مورد پذیرش است درحالی که طبق آیین نامه های صادره از سوی وزارت بهداشت اپتومتریستها صلاحیت تجویز عینک را داشته و بر اساس آیین نامه 99 شورای عالی بیمه پرداخت هزینه عینک با نسخه اپتومتریست موجه است .
    این قرارداد به اعتبار حرفه ای بنده و همکاران آسیب رسانده و استقلال کاری ما را به عنوان اپتومتریست زیر سوال برده است. البته شایسته است که به عوارض تصمیم غیر کارشناسی این قرارداد بر روی نظام سلامت و بخصوص فرهنگیان نیز توجه شود.
    قبلا از توجه شما تشکر میشود.

ارسال یک پاسخ

48  ⁄  16  =