ولز فارگو “کنترل” را به دست مشتری می سپارد!

امروزه مشتریان زندگی آشفته و پیچیده ای در رابطه با زندگی مالی خود دارند و این زندگی آشفته معمولا به معنی درگیری با چند کارت، حساب بانکی و عضویت های مختلف است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک ولزفارگو به دنبال تغییر این زندگی است. این بانک در اواسط ماه جولای سال جاری اعلام کرد با ارائه سرویس "برج مراقبت" (Control Tower ) مشتریان این قابلیت را خواهند داشت تا زندگی مالی خود را در یک هاب یکپارچه کرده و تحکیم ببخشند. سرویس «برج مراقبت» در سال 2018 به اجرا گذاشته خواهد شد.

سرویس «برج مراقبت» به کاربران بانک ولزفارگو اجازه می دهد تمامی مکان هایی را که در آن اطلاعات حساب بانکی آنها در حال استفاده است و نیز تمامی مکان هایی که کارت بانکی آنها به آنها متصل است را مشاهده کنند.

کاربران سرویس «برج مراقبت» بانک ولزفارگو می توانند درون یک پلتفرم، استفاده و اشتراک گذاری اطلاعات مالی خود را یا غیرفعال یا خاموش کنند و به اصطلاح، کنترل کامل کسانی که از اطلاعات آنها استفاده می کنند را در دست داشته باشند.
 
ولزفارگو با مورد توجه قرار دادن همه مکان هایی که امروزه مشتریان اطلاعات پرداخت خود را در آن ذخیره می کنند، از جمله مجموعه ای از اشتراک های فراموش شده، برنامه های حذف شده و یا برنامه هایی که به کارت آنها دسترسی دارند، به مشتریان این قابلیت را می دهد تا اطلاعات جامعی از مکان های مرتبط با کارتشان را در اختیار داشته باشند و این به معنی یک برد به نفع بانک ها خواهد بود.

به نظر می آید پیاده سازی سرویسی مانند «برج مراقبت» بانک ولزفارگو، گامی به سوی آینده باشد. بانک ولزفارگو قبل از انتشار کامل این برنامه در سال آینده، نسخه آزمایشی آن را توسط اعضای تیمش در اواخر امسال به اجرا درمی آورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  7  =