جهش سرمایه «توسن تکنو»

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد «فن‌افزار» در فرابورس، در تاریخ سوم ‌مهرماه با حضور صاحبان سهام در سالن دکتر عادل‌آذر درمرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توسن تکنو در این جلسه، موضوع افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در ابتدای این جلسه، گزارش توجیهی هیات مدیره و گزارش بازرس قانونی درخصوص درخواست افزایش سرمایه «فن‌افزار» از محل سود انباشته این شرکت بر اساس اطلاعات منتشرشده در سامانه کدال ارائه شد. طبق مجوز صادره از سازمان بورس و اوراق بهادار، سرمایه نماد فن‌افزار از ۱۵۰۰ میلیاردریال با افزایش ۱۶۷ درصدی به ۴۰۰۰  میلیارد ریال رسید.

همچنین در ادامه این مجمع، اصلاح ماده ۵ اساسنامه  شرکت در مورد میزان سرمایه و تعداد سهام سهامداران مورد بحث  قرار گرفت. بنا بر این گزارش شرکت سهامی عام «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد «فن‌افزار» در فرابورس، در حوزه‌هایی نظیرراهکارهای پرداخت الکترونیکی هوشمند، راهکارهای بانکداری دیجیتال و تحول شعبه، راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی مانی‌تک، راهکارهای مالی آتی تکسا، سرویس‌های نگهداری و تعمیرات پوینت و راهکارهای هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات می‌کند. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیکی و ماشین‌های بانکی کشور، تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی کشور را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  6