کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی بانک مسکن به مرکز طبی اطفال

چهل و چهارمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک مسکن ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن ؛ در جلسه ای که با حضور سیدمحسن فاضلیان و احمد بیدی، اعضای هیات مدیره بانک مسکن و نمایندگان دادستانی، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصاد و دارایی در محل ادارات مرکزی بانک مسکن برگزار شد، تاریخ قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه ۲۹ مهرماه تعیین گردید.
در این جلسه سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور اعتباری با اشاره به آیات قرآنی با موضوع قرض الحسنه، بر ارزش مشارکت در امور خیر و کارهای خداپسندانه تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به اقدامات خیرخواهانه بانک مسکن در کشور عنوان کرد: بخشی از منابع حساب‌های قرض الحسنه بانک مسکن صرف اموری از جمله ساخت مدرسه و کمک به بیماران صعب العلاج می شود.
در ادامه این نشست، کلا مویی، نماینده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز با تقدیر و تشکر از بانک مسکن به دلیل کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی به بخش کودکان سرطانی مرکز طبی اطفال اظهار داشت: امیدوارم با این اقدام خداپسندانه بانک مسکن، سایر بانک ها و سازمان ها هم در این امر مشارکت کنند.
گفتنی است در این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز بانک مسکن تعداد ۴ میلیون و ۷۱۴ هزار مشتری خیر این بانک مشمول شرایط قرعه‌کشی شده اند.
عمده مصارف قرض الحسنه بانک مسکن مربوط به حوزه های اجتماعی و شامل اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری و معرفی شدگان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) است.
در این دوره، تعداد ۲۵۰ کمک هزینه ۲۵۰۰ میلیون ریالی خرید خودرو داخلی، ۱۰۰۰ کمک هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی خرید وسیله دوستدار محیط زیست، ۱۰۰۰ کمک هزینه ۲۰۰ میلیون ریالی خرید لوازم خانگی تولید داخل، ۱۰۰۰ کمک هزینه خرید صنایع دستی و میلیون‌ها ریال جوایز نقدی، به برندگان قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز این بانک اهدا خواهد شد.
مهلت مورد پذیرش این دوره برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی و محاسبه امتیازها از تاریخ ۰۱/ ۰۵/ ۱۴۰۲ تا تاریخ ۳۱/ ۴/ ۱۴۰۳ بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  10