وصول چک‌های دیجیتال سایر بانک‌ها در بانک رفاه کارگران امکان‌پذیر شد

با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان بانک رفاه کارگران و به منظور توسعه خدمات الکترونیک، وصول چک‌های دیجیتال سایر بانک‌ها در این بانک امکان‌پذیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این خدمت جدید به منظور کاهش مخاطرات و کاستی‌های موجود در فرایندهای چک کاغذی پیاده‌سازی و در حال حاضر از طریق سامانه‌های فرارفاه و موبایل بانک قابل ارائه به مشتریان این بانک است.

براساس این گزارش، مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند با به‌روزرسانی و نصب نسخه 1.3.9 سامانه فرا رفاه از مسیر “خدمات – خدمات چک – چک دیجیتال – چک‌های دریافتی – برگه وصول نشده”، با انتخاب چک مورد نظر و گزینه وصول چک، از این خدمت جدید بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است، چک امن دیجیتال نوع جدیدی از چک است که سرعت، دقت و امنیت بیشتری در عملکرد و نقدشوندگی نسبت به چک‌های کاغذی دارد و تمام قوانین چک کاغذی برای آن قابل اجراست و با امضا دیجیتال دارای اعتبار است.

این چک کاملا بر بستر اینترنت و موبایل بوده و تمام مراحل اعم از صدور، دریافت، تایید اطلاعات و انتقال چک به شخص دیگر به صورت آنلاین و سیستمی و از طریق ابزاری همانند تلفن همراه اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این خدمت جدید بانک رفاه کارگران به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  9  =  1