نشست هم‌اندیشی آینده آموزش با نوآوری‌های دیجیتال

به مناسبت روز جهانی فناوری‌های آموزشی، نشست تخصصی آینده آموزش با نوآوری‌های دیجیتال به همت کمیسون آموزش، پژوهش و منابع انسانی نصر کشور و با همکاری مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، نشستی تخصصی آینده آموزش با نوآوری‌های دیجیتال به مناسبت روزجهانی فناوری های آموزشی به همت کمیسیون آموزش، پژوهش و منابع انسانی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با همکاری مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.
این نشست شامل پنل تخصصی با محوریت بررسی چالش‌ها و فرصت‌های آموزش در عصر دیجیتال که شامل بخش‌های مختلفی از قبیل سخنرانی‌های کلیدی، معرفی روندهای جهانی و چگونگی تأثیر فناوری‌های دیجیتال (مانند هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و مجازی، بلاک‌چین، و اینترنت اشیا) بر آینده آموزش بود.
همچنین مدیران ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی، فعالان عرصه فناوری و آموزش و متخصصان حوزه دیجیتال در این نشست به بررسی راهکارهای نوآورانه در راستای ارتقای سیستم آموزشی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین پرداختند.

مشروح این رویداد متعاقبا منتشر خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  −  98  =