نوش‌آفرین مومن واقفی معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی شد

نوش‌آفرین مومن واقفی که پیش از این معاونت فناوری اطلاعات بانک دی را برعهده داشت جانشین مهران محرمیان در معاونت فناوری‌های نوین بانک مرکزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بنابر اعلام منابع آگاه مراسم تودیع و معارفه رسمی روز یکشنبه در بانک مرکزی برگزار خواهد شد.‌

معاون فناوری اطلاعات و عضو هیئت عامل بانک دی، عضو هیئت‌مدیره شرکت امیدپی (سایان کارت)، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت، نایب رئیس هیئت‌‌مدیره کاشف، معاون مدیرعامل در ریسک و امنیت اطلاعات در شرکت خدمات انفورماتیک و رئیس اداره راهبری شبکه‌های بین بانکی شرکت خدمات انفورماتیک از جمله سوابقی است که در رزومه کاری مومن واقفی دیده می‌شود.

مهران محرمیان معاون سابق فناوری های نوین بانک مرکزی در گفت‌وگویی خبر انتصاب نوش‌آفرین مومن واقفی به عنوان معاون جدید فناوری های نوین بانک مرکزی را تائید کرد.

محرمیان با اشاره به اینکه این تغییر همزمان با پنجمین سالگرد انتصاب وی به عنوان معاون فناوری در بانک مرکزی صورت می‌گیرد، افزود: امروز ۵ سال از زمانی که به عنوان معاون بانک مرکزی قبول مسئولیت کردم گذشته و این تغییرات در هر مسئولیت و هر اکوسیستمی بدیهی و مورد انتظار است و امیدوارم خانم مومن واقفی در مسئولیت جدید موفق و موید باشند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و نشریه بانکداری آینده برای خانم نوش افرین مومن واقفی در سمت جدید آرزوی موفقیت دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  1