قیمت دلار تا پایان سال تغییر نمی‌کند!

در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اقتصادنیوز،نگاه روندی این مزیت را دارد که تاثیر اقتصاد بر سایر موضوعات جامعه ایرانی و تاثیر گرفتن اقتصاد از آنها را بتوانیم در یک مجموعه تجزیه و تحلیل کنیم و همچنین پاسخ به چراهای وضعیت کنونی اقتصادی داشته باشیم. اکنونِ اقتصاد ما محصول تلاش ها و تصمیم گیری ها در دهه های گذشته است. امسال در این پروژه سال های 1394،1384،1374،1364،1354 از هر دهه انتخاب شده است.

در سال 1403، اقتصادنیوز در «نیم‌قرن با اقتصاد ایران» با استفاده از اخبار و گزارش‌های روزنامه‌های «اطلاعات» و «دنیای اقتصاد» هر روز روایتی اختصاصی از اقتصاد ایران و جهان تقدیم مخاطبان می‌شود.

نهم مرداد 1354؛ 6 هزار نفر به جرم گرانفروشی و احتکار تحت تعقیب قرار گرفتند

آماری که امروز ازسوی اتاق اصناف منتشر شد، حکایت از آن دارد که از آغاز نهضت کنونی مبارزه با گرانفروشی تا امروز 6 هزار نفر از اعضای اصناف پایتخت به جرم گرانفروشی و احتکار عرضه کردن کالا و توهین به مشتری تحت تعقیب قرار گرفته اند. علاوه بر این، 400 واحد صنفی در تهران تعطیل شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −    =  39