اقدامات به پرداخت ملت در راستای اجرای ریال دیجیتال

مدیرعامل به پرداخت ملت عنوان کرد؛

مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت در حاشیه مراسم رونمایی از ریال دیجیتال به تشریح اقدامات این شرکت در راستای اجرا و عملیاتی شدن ریال دیجیتال در جزیره کیش پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدمهدی تقی پور، مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت، در حاشیه مراسم رونمایی از ریال دیجیتال با اشاره به اینکه این پروژه از سال گذشته در بانک مرکزی تعریف شد، گفت: به ‌پرداخت ملت نیز به عنوان اولین شرکت از زیرمجموعه ‌های بانک ملت ریال دیجیتال سکه را در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی کرد.

به ‌پرداخت ملت بازوی اصلی پرداخت بانک ملت است و ارائه این محصول یکی از اقداماتی است که در همین راستا انجام شده است. بانک ملت و بانک تجارت در زمینه ارائه ریال دیجیتال پیشگام شده و امیدواریم که در آینده شاهد توسعه و فراگیری این مقوله در بانک‌های دیگر نیز باشیم.

مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت، تصریح کرد: حدود دوماه تمامی همکاران در این رابطه مشغول به فعالیت بودند و نزدیک به دوهزار دستگاه پایانه فروشگاهی جدید در این مدت به جزیره کیش ارسال شده است.

تعداد ۳۰ پرسنل شرکت به‌پرداخت ملت مراحل آموزش و بازاریابی را در کیش س÷ری کرده و برای آموزش مراحل عملیاتی به مشتریان ریال دیجیتال در بازارهای اصناف و پاساژهای خرید به فعالیت پرداختند.

مدیرعامل به پرداخت ملت عنوان کرد: تمام سرویس ‌هایی را که قابلیت اجرا در ریال را داشته، از انتقال وجه گرفته تا پرداخت حضوری را در اپلیکیشن سکه پیاده‌سازی کرده‌ایم و مشتریان می‌توانند با استفاده کیف پول ریال دیجیتال‌ خود از طریق دستگاه‌هایی که به صورت پایلوت در جزیره کیش مستقر شده‌اند، استفاده از ریال دیجیتال را تجربه کنند.

وی ادامه داد: به دلیل تکنولوژی محور بودن این پروژه، جزیره کیش علاقمند بود با پیوستن به این موضوع جزو اولین‌ها در این حوزه باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  3  =