کمترین خرابی ساندرو با انجام سرویس دوره ای

سرویس دوره‌ای ساندرو به شما کمک می‌کند تا در اسرع وقت متوجه عیوب موجود در ماشین خود شده و به رفع آن بپردازید. این امر باعث می‌شود تا شما دچار هزینه‌های بیش از اندازه نشوید و قبل از اینکه ماشین شما دچار مشکلات جدی شود به رفع آن بپردازید.

سرویس دوره‌ای ساندرو به شما کمک می‌کند تا در اسرع وقت متوجه عیوب موجود در ماشین خود شده و به رفع آن بپردازید. این امر باعث می‌شود تا شما دچار هزینه‌های بیش از اندازه نشوید و قبل از اینکه ماشین شما دچار مشکلات جدی شود به رفع آن بپردازید. عملکرد هر قطعه ممکن است بر روی قطعات دیگر اثر بگذارد. قطعات ماشین از اجزای متفاوتی درست شده‌است که پس از مدتی نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می‌کند.

در نتیجه‌ سرویس دوره‌ای می‌تواند به بررسی این قطعات پرداخته و در صورت نیاز آن‌ها را تعویض یا تعمیر کند. برای انجام سرویس دوره‌ای ساندرو به صورت تخصصی بهترین کار مراجعه به تعمیرگاه‌ مجرب و دارای متخصصین کار آمد در این امر می‌باشد که تعمیرگاه تخصصی رنو غرب تهران یکی از این تعمیرگاه‌ها می‌باشد.

سرویس دوره‌ای ساندرو

سرویس‌های دوره‌ای ساندرو از اهمیت زیادی بر خوردار می‌باشد. این عمل باعث کم شدن هزینه‌ها و جلوگیری از مشکلات احتمالی در آینده خواهد شد زیرا ضامن سلامت ماشین می‌باشد. بعضی از افراد سرپیس دوره‌ای را جدی نمی‌گیرند و متأسفانه زمانی که قطعات مهمی مثل موتور دچار مشکل شد به تعمیر گاه مراجعه می‌کنند. قبل از اینکه مجبور شوید تا هزینه زیادی بابت قطعات آسیب‌دیده ماشین خود بپردازید با سرویس دوره‌ای مانع هزینه‌های زیاد شوید.

مثلاً تعویض به موقع روغن گیربکس باعث روان کار کردن قطعات ماشین می‌شود. در صورت پایین آمدن کیفیت روغن عملکرد قطعات با مشکل روبرو خواهد شد. حتماً دفترچه‌ای را که در هنگام خرید ماشین به شما داده‌ می‌شود مطالعه کنید زیرا در آن زمان سرویس دوره‌ای ماشین گذاشته‌شده است.

تعمیر ماشین‌هایی که در خانواده رنو قرار می‌گیرند بسیار مهم و حساس می‌باشد که این کار باید حتماً در یک تعمیرگاه تخصصی مانند تعمیرگاه رنو غرب تهران انجام گیرد. این خودرو‌ها معمولاً ساختار پیچیده‌ای دارند که حتماً باید با لوازم مخصوص و اوریجینال تعمیرات آن‌ها انجام گیرد.

تعمیرگاه ‌های خودروی کپچر، محلی هستند که در آنجا تعمیر و خدمات پس از فروش برای خودروی کپچر انجام می‌شود. این تعمیرگاه‌ها با داشتن تجهیزات و دستگاه‌های لازم، قادر به تعمیر و نگهداری خودروی کپچر هستند. تعمیرگاه ‌های خودروی کپچر علاوه بر خدمات تعمیر و نگهداری، خدمات دیگری نیز مانند تعویض روغن و فیلتر، تعویض لاستیک، تعویض تسمه تایمینگ، تعمیر سیستم ترمز و … ارائه می‌دهند.(منبع)

هزینه سرویس دوره‌ای ساندرو

هزینه سرویس دوره‌ای ساندرو به نوسانات ارز و دلار وابسته می‌باشد زیرا تمام قطعات لازم برای سرویس ساندرو با نوسانات بازار تغییر می‌کند. برای اینکه از پرداخت هزینه‌های گزاف خودداری شود بهتر است در صورت بروز هرگونه مشکل برای خودرو ساندرو به تعمیرگاه آزادی رنو در غرب تهران مراجعه کنید.

سرویس دوره‌ای ساندرو شامل چه مواردی است؟

رنو ساندرو هر ۱۰ هزار کیلومتر که طی می‌کند باید مورد سرویس قرار گیرد. لیست سرویس دوره‌ای ساندرو عبارتند از:

تعویض روغن موتور، تعویض شمع‌ها، تعویض روغن گیربکس، تعویض کیت تسمه تایم، تنظیم موتور با دستگاه دیاگ، شستشوی سوزن انژکتور، تعویض لنت ترمز، آچارکشی کامل که همه این سرویس‌ها را می‌توانید در تخصصی‌ترین تعمیرگاه رنو غرب تهران انجام دهید.

برای کارکرد بهتر و ممانعت از خراب شدن گیربکس ساندرو هر ۴۰ هزار کیلومتر باید روغن آن تخلیه و عوض شود. البته به این نکته توجه کنید که در هر بار سرویس‌های دوره‌ای رنو ساندرو همراه با تعویض روغن، فیلتر آن را نیز تعویض کنید تا اینکارباعث طول عمر موتور شود. شما می‌توانید تعویض روغن ساندرو را در بهترین تعمیرگاه ساندرو در تهران انجام دهید.

سرویس‌های دوره‌ای رنو ساندرو در تهران

سرویس‌های دوره‌ای رنو ساندرو شامل موارد زیر می‌باشد.

سرویس بدنه

در این سرویس زنگ زدگی قطعات و عملکرد و روغن کاری قفل و درب مورد برررسی قرار می‌گیرد.

بررسی موتور

تعویض روغن و تعویض فیلتر و چک کردن مسیر اگزوز انجام می‌گیرد.

بررسی عدم نشتی مدار‌ها در سرویس دوره‌ای ساندرو

بررسی سیستم فرمان هیدرولیک، بررسی مایع خنک‌کننده، بررسی ترمز و گیربکس اتوماتیک

تعویض روغن و فیلتر روغن و هوا

تعویض روغن موتور مینرال ویا سنتتیک می‌باشد که به نحوه رانندگی و میزان روغن موجود در مخزن بستگی دارد. معمولاً بر روی قوطی زمان کارکرد روغن نوشته می‌شود.

بررسی سیستم تعلیق و فرمان

  • چک کردن گردگیر و ضربه گیر و سیبک

  • بررسی در پوش ورودی سوپاپ هوا

  • چک کردن عدم نشتی روغن کمک فنر‌ها

  • چک لنت‌های عقب و جلو

بررسی باتری ماشین در سرویس دوره‌ای ساندرو

عمر باتری‌ها معمولاً یک زمان مشخصی دارد اما عواملی مثل ترافیک، لامپ‌های پرنور و یخ زدن می‌تواند عمر باتری را کوتاه کند. در واقع تعویض باتری باید به گونه‌ای باشد که با استاندارد‌های ماشین ساندروی شما متناسب باشد زیرا در غیر این صورت باتری کارایی خود را از دست خواهد داد.

تعویض فیلتر اتاق

بیشتر ماشین‌ها مجهز به فیلتر اتاق می‌باشند. فیلتر اتاق با پاکسازی هوایی که از طریق سیستم هوا وارد اتاق می‌شود باعث تهویه هوا از گردو غبار و هوای آلوده می‌گردد. در واقع وظیفه فیلتر هوا تهویه محیط درونی ماشین می‌باشد. فیلتر خودرو‌ها با بکدیگر فرق می‌کند. بنابراین در هنگام نصب این فیلتر برای اطمینان کامل از فابریک بودن فیلتر به تخصصی‌ترین تعمیرگاه رنو غرب تهران (رنو وان) مراجعه کنید.

تعویض فیلتر بنزین

اگر فیلتر بنزین شما کثیف باشد کارایی و قدرت موتور شما کم می‌شود و کشش موتور پایین می‌آید. در این حالت دور موتور کند می‌گردد. این حالت را می‌توان در سر بالایی یا زمان استفاده از کولر حس کرد. همچنین موجب بالا رفتن آمپر آب می‌شود.

کثیف شدن فیلتر بنزین باعث مسدود شدن انژکتور می‌گردد. در نتیجه کارایی موتور کم و مصرف سوخت زیاد می‌شود. در واقع فیلتر توان صاف کردن ناخالصی‌ها را از دست می‌دهد و ذرات ریز از صافی عبور می‌کند.  تغییر صدای پمپ بنزین هم نشانه کثیف بودن فیلتر می‌باشد. در سرویس دوره‌ای ساندرو همه این موارد بررسی می‌شود.

تعویض شمع موتورساندرو در سرویس دوره‌ای ساندرو

با توجه به وضعیت ترافیکی و در جا کار کردن ماشین بهتر است شمع ها‌ی خودرو در موعد مقرر خود که در دفترچه نوشته‌شده است تعویض گردد. چون تعویض دیر هنگام باعث آسیب‌های جدی خواهد شد. قیمت شمع ساندرو در صورتی که به‌موقع تعویض شود مناسب است. علت تعویض به موقع شمع بخاطر این است که وظیفه آن تولید جرقه در سیلندر می‌باشد و با عملکرد موتور و مقدار مصرف بنزین رابطه مستقیم دارد.

همچنین تعویض به موقع شمع باعث صرفه‌جویی در سوخت و کم شدن هزینه سوخت می‌گردد. این عمل باعث بالا رفتن کارایی و عمر موتور می‌شود.

آچار کشی

سرویس دوره‌ای ساندرو و اچار کشی آن حتماً باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط شرکت رنو انجام بگیرد.

تعویض روغن گیربکس

معمولاً هر ۲۰هزار کیلومتر که ماشین طی می‌کند روغن گیربکس چک می‌شود. اگر دنده شما اتوماتیک باشد تعویض نکردن روغن گیربکس باعث می‌شود دنده با تأخیر عوض شود و این امر باعث فشار آمدن به موتور می‌شود. در زمان حرکت وسبقت با فشردن پدال گاز قدرت موتور افزایش می‌یابد. در صورت کاهش قدرت موتور احتمال تعویض روغن گیربکس وجود دارد.

سخن پایانی

برند رنو یک برند معتبر می‌باشد که محصولات زیادی وارد بازار کرده است. یکی از این برند‌ها که محبوبیت بسیاری در بین مردم پیدا کرده است رنو وان می‌باشد. تعمیرگاه رنو غرب تهران بخاطر خدمات ویژه‌ای که به مشتریان خود ارائه می‌دهد بسیار مورد پسند مردم می‌باشد‌. تمام افرادی که در تعمیرگاه تخصصی رنو غرب در تهران فعالیت دارند از بهترین‌ها بوده وخدمات درستی را ارائه می‌دهند.

در این تعمیرگاه خدمات زیادی مانند جلوبندی، تعمیرات موتور وگیربکس و خدمات برق انجام می‌شود. همچنین تعویض روغن گیربکس و سرویس دوره‌ای و تمام خدمات در این مجموعه بصورت تخصصی انجام می‌گیرد. در تعمیرگاه تخصصی رنو غرب تهران دیاگ به خودرو متصل‌شده و تمام مشکلات ماشین را نشان می‌دهد. این مجموعه دارای کادری مجرب و حرفه‌ای و تعمیر کاران کار بلد می‌باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  40