بانک تجارت بهمن پر درآمدی را سپری کرد

بانک تجارت با ارزش بازاری در حدود 41 همت، در بهمن ماه موفق به شناسایی درآمد تسهیلات 5.064 میلیارد تومانی شد که نسبت به ماه قبل از آن رشد 14 درصدی را تجربه نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بررسی وضعیت درآمد تسهیلات در این بانک نشان می هد در 3 ماهه فصل پائیز درآمد مذکور روندی صعودی داشته اما زمستان خود را کاهشی آغاز نمود و در ماه دوم این فصل با رشد قابل توجه همراه شد، به طوری که در بهمن ماه بیشترین میزان درآمد در سال 1401 را تجربه نمود.

مجموع درآمد تسهیلات در بازه زمانی 11 ماهه منتهی به بهمن 1401 به بیش از 46 هزار میلیارد تومان بالغ گردید که مقایسه آن با مقطع مشابه سال 1400 حاکی از افزایش قابل توجه 74 درصدی این درآمدها می باشد. مجموع سایر درآمدهای بانک (شامل درآمد سپرده گذاری، درآمد اوراق بدهی، درآمد سرمایه گذاری ها و درآمد کارمزد) نیز در مدت زمان مورد بررسی به بیش از 16 هزار میلیارد تومان بالغ گردید.

از سوی دیگر سود پرداختی به سپرده های سرمایه گذاری شده در بانک تجارت در بهمن ماه و 11 ماهه 3.257 میلیارد تومان و 34.991 میلیارد تومان گزارش شده است. این بانک تراز عملیاتی مثبت 11.266 میلیارد تومانی را به ثبت رساند که مقایسه آن با ماه های قبل حاکی از رشد قابل توجه تراز یاد شده می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  23  =  31