اعلام جوایز بیست و پنجمین دوره قرعه کشی

ایبنا – بیست و پنجمین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک صادرات با جوایز ارزنده ای شامل 2 هزار خودروی سواری پژو پارس سال(ویژه88)، هزار کمک هزینه سفرهای زیارتی و هزار کمک هزینه خرید صنایع دستی، بزودی برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز این بانک با هدف ترویج هرچه بیشتر فرهنگ قرض الحسنه در جامعه و قدردانی از خیراندیشی هموطنان نیکوکار بزودی برگزار می شود.
براساس این گزارش در بیست و پنجمین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک صادرات ایران حسابهای ارزی مشتریان این بانک که بصورت قرض الحسنه پس انداز در شعب بانک صادرات ایران مفتوح می باشند نیز همانند حسابهای ریالی قرض الحسنه پس انداز این بانک در قرعه کشی شرکت داده می شوند.
بر این اساس حسابهای ارزی جهت امتیاز دهی در قرعه کشی به واحد پول ریال تبدیل و محاسبه می گردند و همچنین موجودی و شرایط شرکت در قرعه کشی حسابهای ارزی نباید کمتر از 100 واحد پولی هر یک از ارزهای مجاز و برای ین ژاپن نیز 10 هزار واحد به مدت حداقل 90 روز متوالی باشد.
گفتنی است اختصاص 2 هزار دستگاه خودروی سواری پژو پارس سال(ویژه88) ، 1000 کمک هزینه سفرهای زیارتی و هزار کمک هزینه خرید صنایع دستی از جمله جوایز این دوره قرعه کشی بود و هر 50 هزار ریال در هر روز یک امتیاز و حداقل موجودی جهت شرکت در این دوره قرعه کشی 100 هزار ریال تعیین شده است.
لازم به ذکر است مانده تسهیلات اعطایی قرض الحسنه بانک صادرات ایران از سالجاری و سنوات قبل بالغ بر 11475 میلیارد ریال می باشد که یک میلیون نفر از هموطنان واجد شرایط در اقصی نقاط کشور از تسهیلات قرض الحسنه استفاده نموده و دارندگان حسابهای پس انداز قرض الحسنه بعنوان تأمین کنندگان اصلی منابع پرداخت این تسهیلات در رفع گرفتاریهای نیازمندان و آحاد جامعه سهم بسزایی داشته اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  28  =  34