بیمه ایران نیم میلیون جهادگر را بیمه کرد

ایبنا – قرارداد بیمه جهاد کشاورزی توسط بیمه ایران صادر ونشست کارشناسی وتعامل بیمه ای با حضور کارشناسان وزارت جهاد وبیمه ایران درسالروز میلاد حضرت جواد الائمه (ص) در مشهد مقدس برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک جواد سهامیان مقدم رئیس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران با ارزشمند خواندن این پوشش بیمه ای با توجه به بستر آغازین قرارداد گفت : با توجه به فضای مقدس این نشست وبیمه گذاران ارزشمندی که لباس مقدس جهاد برتن دارند وهمواره آماده دفاع از ارزشها بوده واز هیچ کوششی در راه خدا دریغ ننموده اند ، وظیفه ما یک وظیفه الهی است و اگر همکاران من در این قرارداد آنگونه که باید عمل کنند این حمایت بیمه ای خود یک جهاد است .
وی سپس با تاکید بر تکریم وهمدلی با بیمه گذاران ، به مدیران وکارشناسان بیمه ایران یادآور شد : اولا : بایددرتمام زمینه های اجرائی این قرارداد ،برنامه ریزی وپیگیری لازم بعمل آید ۀ دوم اینکه : از ابزار های سنتی پرهیز نموده و در قالب برنامه ریزی از ابزارهای جدید مثل کارتهای بانکی استفاده شود . سوم اینکه : نشستهای صمیمانه کارشناسی بصورت مستمربرگزار شده وهمکاران استانی نیز ضمن احصاء نقاط قوت قرارداد ، نقاط ضعف آنرا بررسی وبرطرف نمایند. ونکته آخر اینکه : خدمت ما در این مورد بایستی عارفانه وهمراه با عشق به جهاد وجهادگران باشد .
مدیرعامل بیمه ایران دربخش دیگری ازسخنان خود ضمن تبیین چگونگی این خدمت با اشاره به آیه نهم سوره صف بر خدمت خستگی ناپذیر در این بستر مقدس تاکید کرد واظهار داشت : اگر درصورت تالم بیمه گذار برخورد وعکس العملی نشان دادیم درعاشقانه بودن کار ما تردید وجود خواهد داشت . سهامیان درپایان از جهادگران وزارت جهاد کشاورزی درخواست نمود که به یک شرکت صد درصد دولتی که بیش از نیمی ازسهم بازار بیمه کشور را بعهده دارد کمک کنند تا خدمتگذار جهادگران کشور وخانواده آنان باشد وی درادامه با تاکید مجدد بر ارزش معنوی این قرارداد بواسطه بستر زمانی ومکانی، عظمت وارزش مشهد مقدس و حرم حضرت ثامن الحجج را تشریح نمود .

همچنین صدوری مدیرکل رفاه وزارت جهاد کشاورزی در ادامه این نشست ضمن اظهار خرسندی از نگاه ارزنده مدیرعامل بیمه ایران ، با تاکید بر برگزاری جلسات مستمر کارشناسی گفت : ما در بیمه ایران دوستانی داریم که باتفکرمثبت ودید جهادی می توانیم به اقدامات مشترک خوبی امیدوار باشیم . برای ما نگاه ارزشی بیمه ایران به این قرارداد بسیار مهمتر از نگاه سودآور سایر شرکتهای بیمه میباشد واین دید ارزشمند مارا به همکاری مناسبی امیدوار می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بیمه یکی ازبرنامه های مهم ما برای خانواده بزرگ جهاد است و ما درپی انتخاب بهترین بیمه گر، بیمه ایران را برگزیدیم . صدوری همچنین افزود : ابتدا ی کار گروهی متشکل از چند پزشک وخبره بیمه تشکیل دادیم تا بهترین بیمه را گزینش کنیم . درآغاز چهار شرکت بیمه و سپس دو شرکت بیمه پالایش شدند و نهایتا درجمیع جهات باهمان نگاه مثبت که شما دارید وما نیز بشما داریم ، بیمه ایران را انتخاب کردیم و آقایان رضائیان وسهامیان قرارداد را امضاء نمودند تا ابتدا باچهار رشته بیمه ای کار را آغاز کرده ودرادامه الباقی رشته ها را به بیمه ایران بسپاریم . مدیر کل رفاه جهاد درادامه افزود: ما میخواهیم به خانواده بزرگ جهاد ثابت کنیم ، که بهترین هدف گذاری و انتخاب را داشته ایم و از همکارانم می خواهم با تلاش ، این حرکت را در سطح کشور تسری بخشند تا افزایش بیمه گذاران موجب ارائه خدمات و تسهیلات ارزانتری شود وهمچنین با الحاق سایر پوشش ها مسئولیت خودرا نسبت به بیمه ایران ادا کنیم
در ادامه سعیدیان راد عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه ایران نیز ضمن تایید سخنان صدوری گفت : پرداخت هزینه های چشمگیر در گذشته نشانگر ارائه خدمات پس از فروش بیمه ایران است و امیدوارم جهاد کشاورزی با تجمیع کلیه امور بیمه ای مارا در اجرای بهینه این قرارداد یاری داده تا ما نیز با همه بضاعت وامکانات وتوان خود در خدمت شما باشیم.
همچنین مبرقعی مدیرکل بیمه ایران دراستان خراسان رضوی ضمن اشاره به گذشته این خدمات از سال 81 گفت : دورنمای این همکاری از همان سال برای ما تعریف شده بود و منجر به این تعامل گردید تا ا مروز تمام این خدمات با کمترین تشریفات وموارد اضافی ارائه گردد و ما امروز میتوانیم به چهار رکن این قرارداد شامل : توکل به خدا ، رضای او ، تسلیم در برابر مشیت وی وسپردن همه امور به او تکیه کنیم .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1