اجرای بیمه پرسنل مطبوعات توسط بیمه معلم

ایبنا – شرکت بیمه معلم و شرکت تعاونی مطبوعات کشور قراردادی به امضا رساندند که طی آن کلیه پرسنل شاغل در مطبوعات و خانواده های آنها می توانند از انواع بیمه نامه های تکمیلی درمان، بیمه ثالث و بدنه اتومبیل،عمر جامع،حوادث،مسئولیت و آتش سوزی بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدیر نمایندگی 241 بیمه معلم که بانی امضاء این قرارداد بوده است در گفتگو با بینا در تشریح این قرارداد گفت: این قرارداد از ابتدای خردادماه88 اجرایی شده است و مشغول ارسال دعوت نامه به مطبوعات کشور هستیم.
محمد بیات با اشاره به اینکه در مرحله اول مطبوعات تهران و در مرحله بعد کلیه نشریات کشور تحت پوشش این طرح قرار می گیرند گفت: تسهیلات ویژه ای در این قرارداد همکاری برای اصحاب مطبوعات دیده شده که از ان جمله می توان به بیمه مسئولیت مدیران نشریات ، پرداخت حق بیمه شخص ثالث بصورت 50 درصد نقد و الباقی بصورت چک دوماهه اشاره کرد.
مدیرعامل تعاونی مطبوعات کشور نیز با اشاره به امضای این قرارداد و اجرای آن به خبرنگار بینا گفت:ما به فکر خدمت به طبقه محروم مطبوعات هستیم ، مطبوعاتی ها زحمات بسیاری می کشند اما چون عاشق کار خود هستند از این عشق دل نمی کنند.
دکتر علی اکبر بهبهانی ادامه داد:خوشبختانه با توجه به سرویس دهی مناسب و خدمات وِیژه بیمه معلم مدیران جراید به نحوه شایسته از این طرح استقبال کردند و در اندک مدت زمانی که می گذرد با اقبال خوبی از طرف جامعه مطبوعات مواجه شده ایم.
وی اظهار داشت: به عقیده بنده تا پایان نیمه اول سال 88 بیش از 2000 نفر متعهد به قرارداد این بیمه می شوند.
خبرنگاران و اصحاب مطبوعات می توانند برای بهره مندی از این طرح با شماره تلفن های 88814315،88343895 تماس حاصل نمایند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  20