بانک سینا ۴۲۰ میلیارد ریال سود تقسیم کرد

ایبنا – مجمع عمومی عادی سالانه و فوق العاده بانک سینا با حضور بیش از 90 درصد از سهامداران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این جلسه به ریاست عبدالناصر همتی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک و دعوت از بهزاد گلکار نماینده بنیاد مستضعفان به عنوان ناظر اول، قربانی نماینده شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت به عنوان ناظر دوم و حسین فرزان معاون اعتبارات بانک سینا به عنوان دبیر جلسه تشکیل شد.

در ابتدای مراسم، همتی با اشاره به اینکه فعالیت رسمی بانک سینا از ابتدای سال 88 آغاز شده گزارش عملکرد هیئت مدیره در سال گذشته را که با عنوان موسسه مالی اعتباری سینا فعالیت داشته ارائه و ابراز امیدواری کرد بانک سینا همچون گذشته منشا تحول باشد. وی همچنین به سئوالات سهامداران در زمینه فعالیتهای توسعه ای بانک سینا و عمده برنامه های آتی این بانک برای افزایش دامنه سودآوری پاسخ داد.

در ادامه مراسم، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک از سوی نماینده سازمان حسابرسی ارائه شد.

در مجموع بانک سینا 420 میلیارد ریال سود بین سهامداران تقسیم کرد که بر این اساس به هر سهم معادل 210 ریال تعلق خواهد گرفت. سود سهامداران حقیقی مرداد ماه واریز خواهد شد.

پس از پایان مجمع عمومی عادی سالانه، مجمع عمومی فوق العاده با همان ترکیب هیئت رئیسه با دستور اصلاح اساسنامه بانک تشکیل و به هیئت مدیره تفویض گردید تا اساسنامه بانک سینا را مطابق با دستورالعمل های سازمان بورس اوراق بهادار و بانک مرکزی به ثبت برسانند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  52  =  57