فردا؛ انتخاب رشته مجازی کنکور

ایبنا – معاون سازمان سنجش آموزش کشور از فعال شدن سیستم انتخاب رشته مجازی کنکور 88 ظرف امشب و فردا صبح خبر داد و گفت: داوطلبان با استفاده از این سیستم می توانند از شانس قبولی خود مطلع شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ابراهیم خدایی افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون سراسری می توانند جهت شرکت در انتخاب رشته مجازی کنکور به سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی افزود: نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 250 کد رشته محل را براساس رتبه داوطلب و شانس قبولی به وی پیشنهاد می کند و در مرحله اول هر داوطلب می تواند پنج بار به سیستم مراجعه کند.

معاون سازمان سنجش گفت: از طریق سیستم نرم افزار مجازی این امکان برای داوطلبان فراهم شده است تا رشته ‌های مورد علاقه خود را بر اساس استان و دوره های مختلف آموزشی مشاهده کنند.

به گفته عبدالرسول پورعباس – رئیس سازمان سنجش آموزش، بر اساس این نرم افزار می توان با درصد اطمینان حدود 95 درصد نسبت به اعلام قبولی داوطلبان کنکور 88 قبل از اعلام نتیجه نهایی اظهار نظر کرد.

نتایج اولیه کنکور سراسری 9 مرداد ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد که بر اساس آن بیش از 900 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند. نتایج نهایی پس از انتخاب رشته داوطلبان در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄    =  12