بررسی جایگاه بانک‌های خصوصی در جلسه امروز شورای پول‌ و اعتبار

ایبنا – سخنگوی شورای پول و اعتبار از تشکیل جلسه امروز این شورا خبر داد و گفت: بررسی جایگاه بانک‌های خصوصی در سیستم بانکی کشور، تعیین حداقل سرمایه موسسات اعتباری غیر برون‌مرزی در مناطق آزاد، و تائید اساسنامه جدید بانک رفاه کارگران در دستور کار نشست امروز شورای پول و اعتبار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمود بهمنی در گفت‌وگو با فارس  در خصوص تشکیل جلسه امروز شورای پول و اعتبار، اظهار داشت: این جلسه در صورت رسیدن به حد نصاب امروز رأس ساعت 14 در ساختمان بانک مرکزی تشکیل خواهد شد و از اعضاء شورای پول و اعتبار دعوت شده تا در جلسه حضور پیدا کنند.
وی ضمن اشاره به دستورهای جلسه امروز شورای پول و اعتبار، گفت: از جمله مواردی که در این جلسه مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت بررسی جایگاه بانک‌های خصوصی در سیستم بانکی کشور، تعیین حداقل سرمایه موسسات اعتباری غیر برون‌مرزی در مناطق آزاد، تائید اساسنامه جدید بانک رفاه کارگران و سایر موارد است.
رئیس کل بانک مرکزی در ادامه با بیان اینکه جلسه شورای پول و اعتبار در هفته گذشته به دلیل گرفتاری برخی از اعضا از جمله وزراء عضو شورای پول و اعتبار تشکیل نشد، تصریح کرد: در صورتی که امروز نیز این جلسه به حدنصاب اعضاء نرسد مانند هفته گذشته لغو و به هفته آینده موکول خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  8  =