واکنش مجلس به گرانفروشی بنزین چاوزبه ایران

ایبنا – عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: خرید بنزین بالاتر از قیمت جهانی از کشور ونزوئلا غیر قانونی است و دولت بدون اجازه مجلس حق ندارد این کار را انجام دهد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک موید حسینی صدر نماینده خوی و عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت وگو با «فردا» اظهار داشت: همانگونه که هوگو چاوز در سفر اخیرش به ایران اعلام نمود این کشور متعهد شده تا هر روز 20 هزار بشکه بنزین به ایران صادر کند صادراتی که بنابه قول آقای چاوز معادل 800 میلیون دلار خواهد بود که این مبلغ بسیار بالاتر از قیمت جهانی بنزین است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه خرید بنزین بالاتر از قیمت جهانی غیر قانونی و اجحاف درحق ملت است تاکید کرد: مجلس اجازه نخواهد داد کشور ونزوئلا بنزین را بالاتر از قیمت مجاز به کشور بفروشد.

وی افزود: توافق احمدی نژاد وچاوز در مورد خرید بنزین زمانی می تواند قابل قبول باشد که بنزیین به قیمت جهانی به ایران فروخته شود.

نماینده خوی در مجلس هشتم خاطرنشان کرد: مجلس با هر توافقی که نتیجه آن اجحاف در حق ملت ایران باشد برخود می کند وبه همین خاطر توافق ایران باشد کشور ونزوئلا را در مورد خرید بنزین با حساسیت دنبال می کند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  1