کاهش ۱۰ درصدی مطالبات بانک تجارت

مدیرعامل بانک تجارت ایران گفت: مطالبات بانکی این بانک در پایان آذر ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مجیدرضا داوری صبح امروز در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های انجام شده وضعیت بانک تجارت در استان بوشهر مطلوب بوده و از نظر آماری با سایر استان‌ها وضعیت خوبی دارد.

وی ادامه داد: شرایط دنیا به‌گونه‌ای شده که پایتخت‌های سیاسی از پایتخت‌های اقتصادی جدا شده و این امر اهمیت فعالیت‌های اقتصادی در شرایط کنونی را نشان می‌دهد.

وی افزود: در حالی‌که اقتصاد پیشرفته دنیای بورسی است اما بورس در کشور ما به خوبی نقش خود را بازی نکرده است.

این مقام مسئول افزود: عمده‌ترین نقش بانک‌ها در دنیا تامین سرمایه درگردش است اما بانک‌های ما، پول زیاد موجب نیست که سرمایه در گردش ایجاد شود.

وی اشاره کرد: چون متقاضی دریافت تسهیلات زیاد است، توان بانک در ایجاد طرح‌ها مصرف می‌شود وبه مدت زیادی سرمایه بلااستفاده می‌ماند اما در سرمایه درگردش اعتبار هزینه شده در مدت یکسال باز می‌گردد.

داوری در ارتباط با سرویس اینترنتی بانک تجارت تصریح کرد: سرویس بانکداری اینترنتی (Internet Banking) یکی دیگر از خدمات نوین بانک تجارت بوده که در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی و به منظور ارائه خدمات سریع، آسان و کم هزینه راه‌اندازی شده است.

مدیر عامل بانک تجارت ایران گفت: تمام اشخاص حقیقی که دارای حساب بانکی نزد بانک تجارت هستند، می‌توانند از طریق ثبت نام در شعبه خود از خدمت مذکور استفاده کنند.

داوری خاطر نشان کرد: دریافت مانده و سه گردش آخر حساب، انتقال وجوه بین حساب‌های معرفی شده در فرم ثبت نام و پرداخت قبوض آب ، برق ، گاز ، تلفن ثابت و تلفن همراه از جمله خدمات قابل ارائه از طریق سرویس بانکداری اینترنتی بانک تجارت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  +    =  63